stipjes panty

[i]Heey!
Ik heb laatst zo’n leuke stipjes panty gekocht,
maar toen ik hem aantrok heb ik m gelijk gesloopt :x
Toen heb ik hem geruild, en toen kreeg ik een nieuwe.
Maaaaar toen ik die een halve dag aan had, had ik m weer perongeluk
gesloopt :x

Dus, hoe houden jullie die panty’s heel? :’)
x[/i]

Krijg je serieus een nieuwe als je hem zelf sloopt?

Haha, dat vond ik ook al zo apart :3

Ja, en ze deed er niet eens moeilijk over :x

wtf gewoon een nieuwe? Waar gebeurt dat? :open_mouth:

Maar, eh… misschien voorzichtiger aantrekken. Dus geen scherpe nagels in die kwetsbare stof steken? :cowboy_hat_face: grrr…(zo had ik eens 2 panty’s achter elkaar gesloopt…)

Wat meerdere kopen? Geen idee, maar als ik in zoiets een ladder heb, probeer ik de ladder klein te houden door er doorzichtige nagellak op te doen en vervolgens draag ik het nog gewoon door ^^ En als er een gat in zit, moet ie niet te groot zijn, anders gooi ik het toch maar weg

[i]Dat probeerde ik de 2e keer dus ook xd
Maar je kan ze niet eens recht trekken zeg maar,
dan scheuren ze al :x

En dat is zo’n winkeltje hier in Emmen btw waar ze dat ruilen :’)[/i]

Misschien is het niet zo’n top kwaliteit panty? Dan moet je een iets dikkere kopen (:

Hoe heet dat winkeltje dan? want ik kom er ook wel eens :slightly_smiling_face:

ooh waar heb je die vandaan? ik wil er ook al zo lang één, maar ik kan ze alleen vinden met hartjes erop of via een webwinkel (en ik ga niet speciaal voor een panty verzendkosten betalen van 5euro)

oh ik moest even doorlezen ;’) winkeltje in emmen, jammer!

Het winkeltje heet finesse.
Maar ze zijn dus niet van een superkwaliteit :x

ik heb er een van H&M maar daar komen (nog) geen gaten in!

in bijna al mijn pantys zitten gaten haha

Als je ze niet eens recht kan trekken is er echt iets niet goed met de panty.
Verder trek ik ze altijd zo voorzichtig mogelijk aan, ik heb lange nagels namelijk.
Als ik er toch een gaatje of kleine ladder in maak dan smeer ik er doorzichtige nagellak op!

Ja, bij de h&m is wel iets betere kwaliteit dan primark
zeker met die panty’s

Oeeh ik wil ook nog zo’n stipjes panty (:
je teennagels kort knippen zodat er geen ladder in je panty komt. en proberen nergens aan te blijven haken x]
en als er een ladder inkomt moet je er doorzichtige nagellak op doen zodat het niet verder gaat. of meerdere ladders en gaten erin maken zodat het lijkt alsof het zo hoort, kan heel leuk zijn (als je het goed combineert)

Oke dankjewel!
want ik wou er ook 1, maar ik kon ze maar niet vinden
dus ik zal wel even gaan kijken =)

Waar vind je ze dan met hartjes?

Die hartjes zijn idd geweldig, wil ze ook al tijdje. en de stipjes kan ik ook al niet vinden ben al langs de bekende winkels geweest.