ik heb verschrikkelijke stinkvoeten! ik ruik ze zelf ’ van boven’ zeg maar .
weet iemandwat ik er tegen kandoen? xx
Iedere ochtend en avond met koud water wassen. Je voeten dus een paar minuten onder een koude straal houden. Het kan een tijd duren, maar zo kom je er wel vanaf. Je moet dus wel het geduld er voor hebben, want het kan zo’n 2 maanden duren.
je hebt een soort poeder, ik weet nu niet meer precies hoe het heet. volgens mij was het Broomzout ofzo
maar dat kan je krijgen bij de drogist. en als je dat in je schoenen doet stinkt het minder en is het na een tijdje ook over…
sorry heb je wss niet zo veel aan
Je hebt van die spulletjes in de hema tegen stinkvoeten, een soort voetdeo ofzo.
Heb ik ook heel erg…
Ik ben langs de apotheek geweest en zij raadde me aan elke dag met betadine scrub(echt waar) te wassen en daarna Vichy anti transpirant te gebruiken. En het helpt wel!
Etos voetenspray kan helpen, mijn zus heeft bij de etos gewerkt ze heeft er goede ervaring me
Misschien ook eens zoeken naar betere schoenen
(Geoooox?)
Geen goedkope schoenen dragen, die zijn meestal nogal ‘plastic’ waarvan je voeten nog meer gaan stinken.
Goed je voeten wassen bij het douchen/in bad gaan
sokken in dichte schoenen dragen
Ik had het vroeger
uup
Ik heb ook stinkvoeten, maar draag tegenwoordig elke dag werkschoenen van echt leer met stalen neuzen. Niet goedkoop en je zou toch zeggen dat dat goed moet zijn .
Sorry, verder een nutteloze post!