Stinkie in de klas

hee liefiess

k heb dus zo’n kind in de klas, mr zij ruikt zegmaar nie zo fris. ze ruikt nog al naar paard.
ze is eig n evende meme geworden en vlm vind ze t zelf echt kut. mr toen we tegen haar zeiden dat ze niet fris rook, werd ze boos en moest ze huilen en hadden wij zijk met de docent. K snap dat t kut is voor haar mr wij zitten er ook mee aangezien wij dit ruiken omdat ze n sterke geur heeft.
miss klinkt deze topic gemeen mr dit is wel de waarheid, srr.
wat moeten we doenn

xx maddie<3

gwn de mentor informern en anders gn aandacht aan besteden wnt mogelijk kan zij er ook nks aan doen, je kent hr situatie niet

Is dit dialect of zo? :sweat_smile:

als je haar met een groep erop aanspreekt kan dat denk ik nogal intimiderend overkomen of alsof jullie haar belachelijk maken. als dat het geval is snap ik wel dat ze moet huilen. ik vind het persoonlijk nogal kinderachtig gedrag, je kent haar situatie niet dus wie ben jij om te oordelen, leef en laat leven

^ zeggen dat ze daardoor een meme is geworden is min of meer pestgedrag eh

Het was beter geweest als 1 iemand van jullie het tegen haar had gezegd, als er verder niemand bij is. Als jullie met een groepje haar dat gaan lopen vertellen voelt ze zich natuurlijk voor schut gezet. Als jij de hele dag met iets tussen je tanden loopt en aan het einde van de dag zegt iemand hardop voor de hele klas ‘He, er zit al de hele dag iets tussen je tanden!’ Zou jij dat ook niet leuk vinden. Het gaat ook om de manier hoe je zoiets brengt. Het beste kunt je zoiets zeggen als ‘Hey, ik bedoel dit echt niet gemeen, maar het valt me op dat je soms best ruikt. Je kunt het beste wat vaker deo opspuiten.’ Wat je nu moet doen? Eigenlijk kun je niet echt meer wat doen. Ze weet nu wel dat ze stinkt. dat hoef je haar niet nog een keer te vertellen. Je kunt eventueel je excuses aanbieden en zeggen dat jullie het niet zo bedoelden en dat als jullie zelf zouden ruiken dat je het ook zou willen weten, en dat jullie het daarom wilde zeggen tegen haar. Succes!

1 like

ten eerste, dit is de mening van de klas en ik kan er ook niks aan doen. ten tweede we kennen de situatie wel want dat had ze uitgelegd. en ten derde we laten haar gwn met rust en ik ben niet de gene die dat had gezegd dat waren mn vrienden, en ik vind het juist sneu voor haar en wil dat zij zich ook gwn fijn voelt in de klas. En dat van die ‘meme’ dat is geen ‘pestgedrag’ dat is wat mensen zeggen en denken. deze topic heb ook namelijk samen met dat meisje geschreven die dat tegen haar had gezegd.

dan denk ik dat je moet werken aan de manier hoe je dingen overbrengt. zoals jij beschrijft hoe jullie haar hebben aangesproken en de manier hoe je over het meisje praat in dit topic komt respectloos over

je zegt net eerst dat jullie haar verder met rust laten en daarna is ze opeens toch weer een meme? en ongeacht of het jullie mening is of niet kan het nogsteeds over komen als pesten dat staat los van elkaar

2 likes