Stinkend vocht in mn onderbroek

Hee,

ik schaam me hier echt voor alleen ik wil graag weten of iemand anders dit herkent.

Ik heb heel vaak een soort vocht in mijn onderbroek, geen witte strepen ofzo maar alleen maar vocht, je kan het niet zien.
en het stinkt echt verschrikkelijk! heel soms ruik ik het zelfs als ik gewoon aan een tafel zit, en soms is er zoveel vocht dat het door mijn broek gaat.
Ik ben al ongesteld dus daar ligt het denk ik niet aan.
Ik zit er heel erg mee want ik ben bang dat andere het ook ruiken,
weet iemand hoe ik dit kan oplossen of wat ik heb?
ik was het elke dag, maar soms zit het een of 2 uur na het wassen alweer in mn onderbroek!

help!

Da’s afscheiding. Ik zou inlegkruisjes dragen als het zo veel is. En ik verplaats dit even naar beauty, health, & hair, aangezien het niets met seks te maken heeft.

Oke bedankt! ik gebruik wel eens inlegkruisjes alleen die zuigen zich dan vol met dat vocht en het blijft stinken! kan ik het ook stoppen?

Je moet ze ook om de paar uur verwisselen.
Nogal logisch, hè.

hii jaa zo iets heb ik ook. ik ben ook ongesteld enzo maar bij mij is het ook vocht en soms ook wit. en het ruikt ook een beetje vreemd :blush: heb zelf ook geen idee wat het is en of ik er wat aan kan doen maar is echt vies dan heb je ineens een nat kruis ofzo :stuck_out_tongue: en ik schaam me er ook erg voor voor me vriend zolang hebben we nog niet dat ik dat met hem ga delen ofzo :blush:

dat doe ik ook, alleen soms zitten ze al vol na een klein uurtje en ik kan niet heel de dag op school om het uur naar de wc.

ik had hier ook last van voordat ik ongesteld werd, ik was ook altijd bang dat mensen het ruiken. ik weet eigenlijk niet wat je er mee kandoen. Upje.

haha ja precies! echt irritant!

@kikkerkus maar jij had het voor je ongesteld was :stuck_out_tongue: wij zijn het al en hebben nog steeds.

Normale afscheiding hoort niet te stinken.

Ik had ook altijd heel veel afscheiding maar het stonk niet ofzo. Sinds ik de pil gebruik heb ik er bijna geen last meer van.

soms slaat het bij mij ook wit uit in me onderbroek? is gewoon afscheiding of niet?

WAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA sorry. maar ik moest echt lachen toen ik dit las :blush: :slightly_smiling_face:

^ Best kinderachtig om dan WHAHAHA hier neer te zetten vind je niet ?
__
Wit en doorzichtig is normaal hoor :wink:

zwaar kinder achtig :wink:

@elan_vital denk je dat het stopt als je aan de pil gaat?

Ik heb het ook en ik weet niet wat ik moet doen…

Grappig.

Nou bij mij hielp dat maar ik weet natuurlijk niet hoe anderen erop reageren.

Is het geen urineverlies?
Of doet het zeer als je naar de wc gaat/is het rood/geïrriteerd/ jeukt het?
Bij een vaginale schimmelinfectie stinkt afscheiding namelijk ook.

bij mij niet in iedergeval :stuck_out_tongue: