stinkend haar

hee meiden.
Het is misschien een beetje een rare vraag, maar, ik heb de laatste tijd last van dat het haar op mijn hoofd huid stinkt… Ik kan er dan zoveel shampo ingooien als ik wil, en zo goed wassen en alles. Maar dat blijft stinken…
Wat kan ik hier aan doen ?

kisses.

Droogshampoo proberen? En er zo min mogelijk aanzitten met je handen

Mag ik vragen hoe oud je bent? Als je in de puberteit zou zitten, is dit van een voorbijgaande aard. :slightly_smiling_face:
Je kan ook een parfum proberen voor je haar alleen of iets wat lekker ruikt.

Ik gebruik zelf altijd de mousse van Fructis en dan ruikt mijn haar de hele dag alsof het pas gewassen is! Ik kan echt niet meer zonder, dus misschien moet je het ook eens proberen. :slightly_smiling_face:

Ik ben 14,
en waar kun je die mousse kopen ?

Dat is dan normaal dat je haar wat sneller vet wordt. En die mousse kan je gewoon kopen in de supermarkt of bij het Kruidvat.

http://www.allure.com/images/beauty-products/hair/2010/garnier-fructis-volume-inject-mousse-en.jpg

Je hebt er ook verschillende versies voor zowel krullen als steil haar.

Ipv de stank te maskeren, zou je beter de oorzaak zoeken en die aanpakken. Het lijkt mij dat er misschien iets mis is met je hoofdhuid.

ja altijd schone handdoeken hoebedoel je laat je die niet te lang inzitten ?

Te lang in je haar laten zitten denk ik

Misschien is er wat met je hoofdhuid, zal maar even navragen bij ouders of zo of zij het ook merken en misschien even een afspraak bij de huisarts maken.

Maar het kan toch ook dat ze door de puberteit last heeft van meer zweten op het hoofd? Want ik had toen ook heel snel vettig haar en moest ik het bijna elke dag wassen om het netjes te houden. Erna is het overgegaan.