stinken?

vanwege medicijnen mag ik geen mint meer, en dus ook geen kauwgum maar mijn adem stinkt best wel, weten jullie hoe ik alsnog een frisse adem kan krijgen
?

Water drinken nadat je wat hebt gegeten, of ademspray spul.

je tanden poetsen, veel water drinken, geen koffie haring etc drinken. misschien mondwater ofzo?

mag je helemaal niks? Dus ook geen mondwater? (dat spuug je weer uit…maar kauwgom slik je ook niet door, dus zal wel niet :stuck_out_tongue:). Het schijnt dat als je op peterselie kauwt dat ook helpt tegen slechte adem… maar dat is wel vies :stuck_out_tongue:

Tandenpoetsen, tongschraper aanschaffen en mondwater. Dit 2x per dag 2 minuten best met een elektrische tandenborstel met timer.

Sowieso maakt kauwgom op lange termijn het probleem net erger. Voornamelijk als er suiker in zit.

ik vind dat lolly’s altijd wel helpen. :’)

peterseliee!!! ik mocht door medicijnen van de homeopaat o.a. ook geen mint. Toen zei hij dat als ik echt uit mijn mond stink, peterselie moet eten.
echt waar, dat helpt zo erg!! zelfs tegen knoflookadem!
(moet je het wel in huis hebben n__n)

van die zoete harde zuigsnoepjes ? ruikt lekker zoet! :grinning:

Zoet is ook echt niet goed… Alles wat suiker bevat vermijden.

vooral geen suiker!

Peterselie inderdaad.

goed poetsen

oke, alleen in ademspray enzo zit meestal ook wel mint geur/smaak. :stuck_out_tongue:

Yoghurt eten.
En das echt een tip.

De natuurlijke stoffen in yoghurt zorgen voor een frissere adem.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat voor medijcijnen zijn dat dan?

up

osorry, haha, homeopatische medicijnen. (A)

ik zou van die citroensnoepjes in zo’n bakje kopen. je hebt ze ook in andere smaken en ik koop ze bij de zeeman,wibra,action

Die dingen werken niet eens :confused:

geprobeerd dan?