Stimuleren haargroei

Heeee!

Heeft iemand enig idee hoe (hoofd)haar sneller kan gaan groeien?
Ik weet niet of dat uberhäupt mogelijk is hoor maar mijn haar wijgert mee te werken. En ik ga nu sinds een half jaartje, driekwart jaar om de 10 weekjes naar de kapper om het bij te houden en de eventuele dode puntjes eraf te laten halen met de hoop dat het sneller gaat groeien! Maar nee…

Iemand tips?
Please, let me know!

Alvast bedankt!

Jong, als je je punjes steeds afknipt zal het niet langer worden. Sowieso je haar groeit uit je hoofd, niet uit de punten.

Gewoon wachten en niet naar de kapper.

schat ik wil niet stom of dom doen maar dit is zo vaak gevraagd ik denk da je het beter bij een grotere topic dit komt vragen:)

Hoofdhuid massage. Krijg je wel vet haar van.

haha maakt niet uit!
ben net nieuw hier hehe ik haal topic wel weg (als dat kan?!)

Dat, maar om de tien weken is nu ook weer niet zo vaak.

Iedereen is zo dom he. Haar groeit WEL sneller als je dode puntjes laat knippen, want dan hoeven de VOEDINGSSTOFFEN die je haarwortels opnemen niet meer naar de puntjes, dus meer energie voor de wortels en dus groeit het sneller!

Jij bent zo slim he!

http://www.stralendhaar.n…ler-als-je-ze-vaker-knipt

HAHAHA JIJ BENT ZO DOM HE!

Stom kind. :pensive:

Volgens mij is er niemand dom, of iedereen, want door iedereen word iets anders beweerd en op elke site staat iets anders.

Neuh, het ging mij puur om haar reactie, beetje onzinnig.

girlscene heeft hier al eens een artikel over geschreven.

oh lawd, niet weer zo’n topic. Hier bestaan al meerdere van op deze site
en
er zijn volledige site’s gewijdt aan enkel dat onderwerp alleen, is dat niet super geweldig?

Ik geloof er niet echt in. Voor een half jaar terug wilde ik ook mijn haar laten groeien, had ik zelfs vitamine pillen voor. Voor zover ik weet heeft het niet echt heel erg veel geholpen, je moet gewoon echt heel erg veel geduld hebben, het word vanzelf weer de juiste lengte hoe je het wenst.

wow. zo een heftige reactie had nou ook niet gehoeven hoor.

Je hebt speciale shampoos, vitamines enzo, maar kweet niet of die werken.

Volgens sommigen werkt wassen met brandnetels (Eerst goed schoonmaken, in water koken en dat water zeven en er doorheen spoelen en dan 24 uur laten zitten en opnieuw wassen

Stinkt niet en is ook niet vies, ruikt alsof er thee in je haar zit :stuck_out_tongue:

ik hoorde iets van je hoofdhuid met lavendel olie masseren