Stiltes??

Heyhoi meiden!

Een paar weken geleden heb ik een jongen toegevoegd op skype en ik ben hem gaan volgen op twitter. We hebben hele leuke gesprekken gehad en we hebben ook een keer afgesproken met nog iemand erbij. Toen werd er niet veel gezegd. Nu we elkaar nog wat beter kennen en elkaar een beetje leuk vinden willen we weer afspreken. Heel leuk en aardig maar het probleem is dat er dan vaak ongemakkelijke stiltes gaan vallen. Dat hebben we allebei toegegeven. Hebben jullie een oplossing of tips? Ik vind het eht een leuke en aardige jongen alleen zijn we echt verlegen types…
Alvast bedankt!

xoxo

Tsja, je kan van te voren onderwerpen verzinnen. Maar doe niet té veel moeite, als jullie geen gespreksonderwerpen hebben, zijn ze er niet. Ga niet forceren.

En trouwens: stiltes hoeven niet persé ongemakkelijk te zijn. Misschien was dat vorige keer zo, maar als jullie elkaar al wat beter kennen hoeft dat niet weer zo te zijn, hè. Op de eerste date met mijn ex vielen er ook wel wat ongemakkelijke stiltes. En stiltes vallen nog steeds, maar die zijn niet ongemakkelijk.

Stiltes zijn toch niet erg? En als het echt klikt, dan vallen er weinig stiltes.

Over koetjes en kalfjes praten?
Het komt vanzelf wel goed hoor :slightly_smiling_face: en Benthe11 dat hoeft niet zo te zijn…

Stiltes voelen soms ongemakkelijk, maar als je hem steeds beter kent zullen stiltes ook steeds minder ongemakkelijk voelen.
Je kunt altijd gewoon dingen vertellen die er zijn gebeurd of die je gaat doen, of wat je hebt gelezen/gezien op internet bijvoorbeeld. Vooral handig als je iets kunt verzinnen wat ging over iets wat hij tegen je zei! :slightly_smiling_face:

En, ik weet niet of jullie elkaar echt ‘leuk-leuk’ vinden, maar als dat zo is en als je soms klef doet dan kun je altijd gaan knuffelen enzo in stiltes. ^^