stiltes met vriendje

Moet het anders wel je vriendje zijn? Als je je op je gemak voelt bij hem dan stoort dat toch niet. Ik en mijn vriendje kijken ook wel eens gewoon lachend elkaar een tijdje aan, maar das toch niet erg?

Ja hebben wij ook, maar wij zien elkaar al 2 jaar en 3 maanden iedere dag haha.

Daar hoort het niet aan te liggen. Ik zie m’n beste vriendinnen ook elke dag, en daar krijg ik ook geen stiltes in gesprekken. + ken ik zoveel stelletjes die elke dag elkaar zien, en altijd goede gesprekken hebben zonder stiltes.

Vrouwen kunnen ook niet ook maar een minuut zwijgen :’)
En ja veel stelletjes hebben leuke gesprekken maar absolùùt niet de hele tijd door, stiltes zijn normaal, het zou maar erg zijn als we de hele dag door bleven praten.

Nouja als er bij ons stiltes vallen zijn we of aan het knuffelen, of film aan het kijken of we hebben ruzie XD nee maar soms is het ook fijn als je gewoon samen even van de stilte kunt genieten hoor, hoeft niet zo te zijn dat je als je bij hem bent continu moet praten ofzo.

Ja, maar bij ons zijn het geen ongemakkelijke stiltes. En bovendien praat ik nogal veel, dus is soms een stilte wel fijn =P

upp :’)

Ik woon samen en we kunnen zo uren niks tegen elkaar zeggen :stuck_out_tongue:

Op een gegeven moment is alles wel gezegd, je hoeft niet krampachtig te blijven lullen de hele tijd.

Nee dat is niet erg, ik en mn vriendje hebben ook zovaak, dat we elkaar alleen aankijken. En dat we gewoon niks zeggen.
Dat zijn juist de beste momenten <3

UP

haha, dat is niet zo raar. Mijn vriendje en ik praten ook niet non-stop. Maar dat doe je toch ook niet met je vriendinnen. Maarja dan maar andere dingen doen :slightly_smiling_face:

+1 hahahaha.
Hij zoent mij dan gewoon omdat ik teveel praat. Ook al ben ik midden in een verhaal. :slightly_smiling_face:

met mijn ex had ik wel altijd stiltes, hij voelde zich der volgens mij ongemakkelijk door maar ik zat gewoon heerlijk weg te dromen xD (bij hem was de enige plek waar ik echt een beetje tot rust kwam)
maar hij begon al vaak met een ander onderwerp xD

oke, dat is waar ;p
ik ken stelletjes, die zijn net beste vrienden, alleen zijn ze ook nog verliefd op elkaar. dus die hebben nooit stiltes, echt nooit. maar ik snap wel dat sommige mensen dat wel hebben.

Ik zie m’n vriendje bijna elke dag, en ja, we hebben ook wel is stiltes. Maar soms is dat ook wel fijn!

Ja, maar ze zijn nooit ongemakkelijk.

Bij ons zijn er ook stiltes, maar geen ongemakkelijke. Dat kan je gewoon es hebben. En vooral als je mekaar iedere dag ziet of bij mekaar woont lijkt me dat logisch als je ook nog es constant op mekaars lip zit.

Maar ik vind het zelfs fijn de stiltes, want ik geniet ervan en toch, in die stiltes kun je veel aan mekaar hebben en samen genieten :grinning:

Natuurlijk zijn er wel eens stiltes, al had ik mijn vriendje daar heel mooi voor gewaarschuwd van te voren :’)
Aangezien ik soms wel afwezig ben, in eigen gedachten verzonken waardoor sommige mensen ook wel eens denken wtf.
Maar toen zei hij ‘Ik weet al dat je soms wat in jezelf bent gekeerd, maar dat is hoe jij bent, dat heb ik geaccepteerd,
en ik vind je leuk zoals je bent <3’

Anyway in de stiltes (die er trouwens niet zo heel vaak zijn) zitten we meestal gewoon te genieten, of als twee debielen naar elkaar te lachen ^^.

Mijn vriend en ik hebben ook weleens van die stiltes
Maar, verder niet echt ofzo, maar we zijn al 2,5 jaar samen (: dus dan mag het wel XD

Praat gewoon over koetjes en kalfjes, het weer, over je/zijn dag ect.

Een stilte zou geen ‘mankement’ mogen zijn. Als jullie jullie goed voelen bij elkaar dan zijn stiltes zelfs wenselijk in een gesprek, en zou je je er niet ongemakkelijk bij moeten voelen. Misschien moet het nog groeien, want je bent ten slotte ook nog maar 1 maand samen. Ik kan goed begrijpen dat het nu een beetje vreemd aanvoelt :slightly_smiling_face:.

Lang leve mijn examen gespreksvaardigheden morgen!