stiltes met vriendje

hey ik ben nu 1maand samen met mn vriend. Als ik bij mn vriendje ben, op school, stad… zijn er soms van die stille momenten tijdens ons gesprek. Zijn er nog mensen die hier last van hebben?? :bored:

Ja, ik :'3. Maar dat is logisch, want we zien elkaar bijna elke dag. Dus gespreksonderwerpen komen soms wel iets te kort.

Voel je je wel gewoon op je gemak bij hem?

Maar idd, het hoeft niet altijd echt wat te zijn.

Ja, maar geen ongemakkelijke stiltes ofzo.

eigenlijk denk ik daar niet zo bij na. als we stil zijn denken we beide na en dan begint een van ons weer.
dus stilte hoeft helemaal niet ongemakkelijk te zijn!

haha nee :’) praat altijd 1 en al door :slightly_smiling_face: en anders maakt hij me wel aan het lachen x) maar wij zien elkaar ook niet super vaak dus gebeurt wel altijd wat :slightly_smiling_face:
Ik had het wel met een vriendin van me maar die zag ik elke dag zowat en zat ook bj haar in de klas etc dus dan snap je het wel :’) ik steeds onzinnige dingen bedenken haha

Ja, maar dan is het geen ongemakkelijke. Maar een fijne, haha.

sound like trueeeeeeee love

Uhm nee, eigenlijk hebben we daar niet zo’n last van. Of, misschien wel, maar dan merk ik het gewoon niet.

Stiltes: zoenen.

Nee nooit ongemakkelijke stiltes gehad. Tuurlijk als we in de auto of zo zitten zite we niet all the time te praten.Maar voel je je dan ook ongemakkelijk bij hem? Nog een beetje gespannen? Het is wel nog pril.

Ja, wel eens. Maar dat zijn geen ongemakkelijke stiltes.

Ik heb overigens ook wel een stiltes met mijn BFF en die zijn ook niet ongemakkelijk. Het is gewoon… nouja, een stilte.

Of wees gewoon stil mja… Ik snap dat probleem niet dat mensen hebben als er eens een stilte valt. Het is toch maar normaal zeker dat je niet constant kan ergens over kan babbelen? Dan is het beter dat je even geniet van de stilte en het bij elkaar zijn in plaats van onzin te beginnen uitkramen zodat er toch maar geen stilte zou zijn.

Zolang ze niet ongemakkelijk zijn ja. Ik bedoel, ik zit ook niet constant te kletsen met mijn vriendje.

ik voel me wel gemakkelijk bij hem, zeker! Maar soms weet ik gewoon niet meer wat te vertellen en soms reageert hij ook zo kortaf met ja,nee,uhu, en dan denk ik van mannnn ga eens mee in het gesprek haha :’)
maar ik voel me echt wel goed bij hem!

& Wat nu als jij geen last van die stilte hebt maar je vriendje het wel een beetje vervelend vind?

Dat komt omdat je net met elkaar hebt?
Maarja het is vrij normaal, zolang het maar niet ongemakkelijk word of écht lange stiltes zijn. :stuck_out_tongue:

En ik heb ook weleens gehad dat ik heletijd achter elkaar gingen praten. Ik heb dat niet vaak ofzo en toen hij zei; ‘wees eens stil normaal praat je nooit zoveel!!’ Terwijl hij nog geen een keer reageerde op wat ik allemaal zei. Stiekem vond ik dat echt heel lullig en uit boosheid zei ik ook geen woord meer en negeerde hem de hele avond. (’: Beetje offtopic maar dacht er even aan haha.

Als die stiltes niet ongemakkelijk zijn…
Dat jullie allbei denken : fuck fuck wat moet ik nu zeggen.
Je kan gewoon niet de hele tijd praten, weet je :slightly_smiling_face: en van die stiltes moet je gebruik maken: zoenen , knuffelen, glimlachen,…