Ik heb tot nu twee keer toe dezelfde leuke jongen de bus in zien stappen. Als hij binnenkomt begint mijn hart als een gek te kloppen en krijg ik het bloedheet. Die twee keer dat ik bij hem in de bus zat stapte we allebei uit bij het station maar hij was dan ook al snel weer weg… Ik zou graag zijn naam willen weten en een praatje met hem maken maar ik heb geeeen idee hoe ik het moet aanpakken zonder als een wanhopig iemand over te komen! Iemand tips? ^^
naast hem gaan zitten. en dan misschien iets vanL ‘‘heey, wanneer moet jij eruit?’’
Ja maar hij stapt altijd later in de bus dan mij dus dan zou hij naast mij moeten komen zitten haha
Hoeft niet! Je kunt ook zelf initiatief nemen als er niemand naast hem zit! Nee heb je ja kun je krijgen!
Nog meer tips?
De weg vragen nadat jullie uitgestapt zijn?
Moet je wel even een plek verzinnen van te voren waar je ‘zogenaamd’ heen moet.
dit heb ik ook gehad een paar jaar geleden…
ik denk dat je beter eerst ervoor zorgt dat hij jou ook opvalt en dat hij jou elke keer ziet zodra hij de bus in stapt. Als jullie gewoon elke keer dat hij instapt oogcontact hebben en soms een lachen ofzo zal hij jou heus wel een keer aan spreken en anders kan je hem een keer aanspreken.
Maar ja ik zou dus niet gelijk naast hem gaan zitten en zo random tegen hem gaan praten, aangezien jullie elke week bij elkaar in de bus zitten en er zitten ook nog andere mensen enzo. En als hij jou dus niet zo ziet zitten is het misschien nogal awkward, vooral die keren dat hij dan na jullie gesprek weer in de bus stap.
Dus zorg er eerst voor dat hij jou ook ziet en dat je met hem flirt zodat je zeker weet dat hij jou ook een leuk meisje vindt.
En daarna het ‘praat gedeelte’.
Succes
Dat is een goeie! Ik ga hem deze week uitproberen! Maar eerst nog even uitvinden welke dagen hij nog meer die bus neemt. Tot nu toe ben ik hem 1x op woensdag tegengekomen en 1x op vrijdag. Hoe is het bij jou uiteindelijk afgelopen?
Meer tips zijn altijd welkom!
Nou t was dus zo dat hij degene was die met mij flirtte, en ik vond het allemaal wel grappig en vond m opzich wel knap. Maar ik had niet echt de behoefte om te vragen wie hij was ofzo, alleen het flirten vond ik wel grappig:p Bij/met hem was dat ook echt heel erg, dat flirty oogcontact maken enzo. Maar soms ook wel irritant want soms kreeg ik ook weer het gevoel dat iemand me hele tijd in de gaten zat te houden. En ik zat niet zo vaak bij hem in de bus en ook niet voor een lange tijd omdat ik na dat ene jaartje pianoles gestopt ben. (alleen onderweg daar naartoe zat hij dus bij mij in de bus)
Maar ik heb nog wel zoiets op school, dat hele tijd flirten met een jongen zegmaar. En die heb ik toen wel een keer aangesproken. En toen had hij mij toegevoegd op hyves (yes toen was hyves nog in dus is alweer een laaange tijd geleden ik zat in de 2e/3e denk ik?). Maar ik vond hem eigenlijk ook niet leuk en ben toen niet echt meer op zijn avances in gegaan zegmaar.
(heb daar ondertussen waarschijnlijk al de reden voor gevonden, dat ik ze nooit leuk vond, want ik ben dus probably gay/bi maar dan meer richting vrouwen )
Maar dat is denk ik toch echt wel de beste tip voor je als ze jou eenmaal echt zíén en elke keer blijven zien enzo dan kan het niet anders dan dat je hem een keer zal spreken!
Dus nogmaals Succes
oogcontact maken idd. en zorgen dat je je tas niet naast je hebt staan. zodat de zitplek naast jou altijd vrij is. en geen muziek dopjes in, dan ben je minder makkelijk te bereiken.