Still single!

Hoii!

Ik ben een meisje van 15 jaar en bijna al mijn vrienden (zowel jongens als meiden) hebben iemand. En je voelt hem al aan komen. *tromgeroffel* en ik dus niet. Nu snap ik best wel dat dat ooit wel goedkomt, maar ik wil gewoon een vriendje! Ik ben het single zijn eigenlijk wel zat, en ik wil gewoon iemand waarmee je altijd de grootste lol hebt en dat soort dingen. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want ik heb nog steeds de perfecte jongen niet gevonden. (Ik ben niet kieskeurig hoor! Ik heb gewoon pech dat ik “the right person” nog niet ben tegengekomen!) Maar mijn vraag aan jullie is: Wat zijn gewoon ideale plekken om leuke jongens te ontmoeten? En hoe kan je dat het beste aanpakken.

Alvast bedankt x

Tinder.
Nee, grapje.

Ik was rond jouw leeftijd (ben nu 18) hetzelfde. Het leek alsof iedereen om me heen aan de haak geslagen werd behalve ikzelf. Dus ik ging zo’n beetje op jacht naar jongens, en nu heb ik dingen gedaan met jongens waarvan ik nu best spijt heb. Puur omdat ik zo graag ook iemand wilde.

Dus dit wil je niet horen, maar wacht. Je ontmoet vanzelf iemand bij wie je past en je hoeft niet op strooptocht om hem te vinden.

Juist op het moment dat je heel geforceerd naar iets gaat zoeken, zal je het nooit vinden. Of je gaat settelen voor iets minder. Dat moet je niet willen. Ik snap dat je graag een vriendje wilt, iemand om alles mee te kunnen delen maar (en we gooien er nog even een lekkere dooddoener in) geduld is een schone zaak.

Probeer nu gewoon lekker veel lol te hebben met je vriendinnen en dan komt het vanzelf :relieved:

Je bent PAS 15 en als je het zoekt, vindt je het niet. Doe gewoon lekker je ding en die jongen komt wel.

Zoeken gaat niet helpen … Het komt vanzelf! X

Als ik mijn vriend op mijn 15e (nu 17) niet had gevonden, was ik absoluut niet gaan zoeken. Ik kwam hem ver toeval tegen en het zat goed. Opzoek gaan vind ik altijd zo’n onzin, en je bent inderdaad pas 15, niet te druk maken.

Precies, je bent nog hartstikke jong, je komt vanzelf wel iemand tegen op je pad, hoef je niet naar te zoeken!

Wow, toen ik dit las moest ik meteen aan mezelf denken! Weetje meid, ik heb altijd zitten wachten en wat overkwam me gisteren? Een leuke jongen kwam langs door een beetje hulp van vriendinnen was het super gezellig met hem en volgensmij ziet hij me wel zitten. Weetje ik zal het zo zeggen: er is vasts wel een leuke jongen voor jou! Maar misschien ben je die gewoon nog niet tegengekomen. Maar je moet ook niet echt opzoek gaan want dan kom je bij van die jongens uit die meestal alleen uit zijn op sex (ik spreek uit ervaring haha)

Ik was net zo als jou toen ik 15 was, ik ben ondertussen 20 en nog steeds heb ik nog nooit een vriend gehad, wat ik trouwens helemaal niet erg meer vind. Alles op z’n tijd :wink:. Naarmate je ouder wordt realiseer je je dat “alleen zijn” ook voordelen heeft, je hoeft nl niet met iemand rekening te houden, geen gebroken harten, etc.

Een relatie is net als een tattoo:
Als je een neemt alleen maar om er een te hebben, krijg je er spijt van. Als je een bepaalde neemt die je heel graag wilt, is het veel pijn waard.

Ik voel me altijd zo oud als ik dit soort topics lees, want ik ben 20 en ik zit er totaal niet mee :’)
Maar het lijkt me eerder raar als je op je 15e al iemand hebt ontmoet waar je de rest van je leven mee wilt spenderen. De kans is ook best klein dat zo’n ‘relatie’ lang gaat duren, dus je mist echt niets.

Ik ben 23 en ook still single.
Ik kom vanzelf wel iemand tegen. Sommige relaties beginnen na een een ontmoeting in een supermarkt of op straat of iets dergelijks. Je komt t vanzelf wel tegen, dat bedoel ik meer. En je bent nog superjong joh. En single zijn heeft ook zijn voordelen

Ik zit trouwens op een datingapp nu maar zelfs daar ben ik niet heel druk op zoek. T is gewoon gezellig om met mensen te praten. En ik zit er niet uren per dag op maar af en toe. Ik ben niet geobserdeerd, of hoe je dat ook zegt, op zoek.

Over dat laatste ben ik zeer benieuwd en ben het zelf aan het uitvinden. Leerde hem net voor mijn 16e verjaardag kennen en nu 1.5 jaar samen, hij is net 21. Ben heel benieuwd, tot nu toe voelt het redelijk goed maar het kan ook zomaar voorbij zijn.

ik snap je , tegen mij werd altijd gezegd : als je er niet mee bezig bent dat het dan vanzelf komt
maarjaaa … raad usss ben er al een jaar niet mee bezig en nog niemand ontmoet afwachten dan maar x