Stijve van een jongen voelen

Hoi meiden,

Waar ik nieuwsgierig naar ben, hebben jullie weleens gevoeld dat de jongen waarmee je stond te zoenen een stijve kreeg of als je bv op zijn schoot ging zitten? Hoe vond je dat, leuk of juist niet? Voelde het als een soort compliment? Deed je misschien iets om het beter te voelen of nam je wat afstand? Hoe vond die jongen het op dat moment, schaamde hij zich of helemaal niet? :slightly_smiling_face:

X Jamie

Ja zegmaar altijd als mijn vriend mij zoent haha. Meestal is het een compliment maar soms is het vervelend. Als ik 'sochtends net wakker word hoef ik geen boner te voelen.

Haha… ja echt he! Maar volgens mij kunnen ze er dan niks aan doen :slightly_smiling_face:

Ja, en dat maakt me eigenlijk niet veel uit. Zou het veel erger vinden als hij nooit opgewonden werd van mij. In de privésauna loopt hij continu met een stijve rond, haha. :’) Vind het wel leuk dat hij na meer dan 3 jaar toch nog opgewonden wordt van me gewoon naakt te zien.

Ik heb het nu trouwens wel over mijn vriend maar bij een random jongen zou ik het niet accepteren (kom ik ook niet zo dichtbij mee dat ik het kan voelen).

Voelt wel als een compliment ja, zeker als je er verder niks voor hoeft te doen.

Ik bedoelde eigenlijk meer een jongen met wie voor het eerst zoent en dus nog niet zo heel goed kent.

Hmm ligt eraan. Ik denk dat ik dat toch te snel zou vinden.

En als je het zou zien ipv voelen? Denk je dan gelijk dat hij seks met je wil?

Pfff bij een jongen die ik niet zo goed ken… en hij krijgt een stijve als ik hem zoen ofzo. Ja dan zou ik denken huh wtf, maar dan zou het al gauw veranderen in een gewone oké. Want zo zijn jongens nou eenmaal, bij mn ex vond ik dat juist leuk :stuck_out_tongue:

Ja k vind ook wel dat hij hem niet zomaar tegen je aan moet duwen, mocht het gebeuren. Weet wel dat jongens er niet altijd wat aan kunnen doen als ze een stijve krijgen. Heb er een keer een discussie over gehad met een jongen en hij zei dat het niet betekende dat hij gelijk seks wilde, maar gewoon omdat het op dat moment opwindend genoeg was om een stijve te krijgen.

Ik durf niet eens met mijn vriend naar de ongeklede sauna, gewoon omdat ik weet dat hij dit ook heeft en dat ik me dan schaam, is dat raar? :’)

Voor zover ik het van mn vriend snap, kunnen jongens er totaal niks aan doen als die stijf wordt. Het betekend ook niet dat een jongen dan ook meteen geil is als hij een stijve krijgt.

Als je vriendje een stijve krijgt in de sauna ga je er toch niet mee rondlopen? Even het koude badje in en het is zo verholpen hihi :wink:

Rare vragen stel jij zeg.

Zou haast denken dat je een jongen was en hier probeert te vissen naar antwoorden.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

En wat dan nog? Zo kan je iedereen gaan verdenken… :flushed:

Privésauna eh, dus waarom niet? Ik heb al meer gezien dan de stijve van mijn vriend eerlijk gezegd. :’) We zaten daar met 2, waren beiden naakt, tja, maakt me niet uit dat hij dan met een stijve rondloopt. Was ook niet 3 uur lang, maar wel af en toe. En om dan te zeggen ‘Ieh, een stijve, spring maar snel in een koud bad!’ Ja nee. :’)

Wij hadden een sauna afgehuurd, dus het was sowieso wel met ons 2 alleen. En op voorhand dachten we eigenlijk met badkledij te gaan, maar blijkbaar moest je dat dan van voordien laten weten, anders wou de eigenares alles met plastiek afdekken. (Wat ik sowieso niet snap, naakt is geen probleem, maar een bikini wel blijkbaar?) Als je me op voorhand gevraagd had ‘bikini of naakt?’ had ik echt resoluut ‘bikini’ gekozen, maar achteraf gezien was naakt veel fijner. Je bent toch een beetje vrijer ofzo. :’)

Is echt een compliment, en als ik dan op zijn schoot zit dan ga ik er expres lekker over heen schuren.

En wat ook lekker lekkere compliment is ( ben bi ) als ik bij mijn vriendin op haar schoot zit en zij een strak truitje aan heeft en haar tepels spontaan hard worden en er door heen steken.

Dat mag jij denken hoor, ik stelde de vraag omdat ik pas een gesprekje had met een vriendin hierover. Die vond het nogal gênant als een jongen een stijve kreeg op dat soort momenten. Vandaar dus :slightly_smiling_face:

Trouwens, er worden hier volgens mij veel vreemdere vragen gesteld :flushed: