Stijve tepels

Hey,

Schaam me beetje om het hierop te zetten maar ik heb echt vaak last van stijve tepels. Klinkt misschien wat stom, maar ondanks mijn goed gevulde BH kun je ze regelmatig zien. Ik denk dat het komt door de groei van mijn borsten want het komt in ieder geval niet door de kou ofzo. Iemand zelfde probleem?

x

Bh’s met dikkere vulling kopen?

misschien tepel plakkers gebruiken onder je bh?
ik heb namelijk een tepelpiercing en die zie je door sommige BH’s heen…
dus dan is dat ideaal…

ik heb het omgekeerde…
ik heb juist altijd ingetrokken tepels

Heb ik ook vaak last van hoor, maar niet van het groeien dan haha, ook niet van de kou of wat, het is gewoon een vervelend iets wat bij me hoort.
Maaargoed ik durf hierdoor dus nooit een normale bikini aan zegmaar, heel vervelend.

ik wil je niet laten schrikken ofzo…
maar ingetrokken tepels zijn niet goed!
ik weet natuurlijk niet hoe ze eruit zien :stuck_out_tongue: lol…
maar misschien even googlen…

Best veel mensen hebben ingetrokken tepels, ook jongens. Als het niet goed zou zijn zou er al lang naar gekeken zijn, toch?

http://www.kliniplast.be/ingetrokken-tepel_NL-9824.html, ingetrokken tepels zijn niet schadelijk als het aangeboren is, blijkbaar. Ik weet niet zoveel over tepels :’)

Ik zou willen dat ik altijd stijve tepels had haha, ik vind bij mij ‘zachte’ borsten echt van die eh, uiers? :'D

Heb ik ook wel eens last van maar dan van de kou.
Gelukkig zie je dat bij mij niet haha.

Wees er trots op. Dat je het kan zien door die beha kan ik begrijpen. jongens blijven dan staren. bah!

een bh met dikkere vulling gebruiken. Ik gebruik altijd push up bh’s en die zijn meestal wat dikker. Hierdoor heb ik ook geen last van tepels die door schijnen ofzo.

Superbedankt voor het advies. Ga nu maar kijken voor BH’s met meer opvulling dan. Iemand enig idee in welke de dikste vulling zit? wil alleen niet opeens een hele cup opschuiven doordat ik alleen mijn tepels wil verbergen :frowning_face:

Push up zit altijd extra vulling in!

Klopt, extra vulling is ook goed maar ik zoek eigenlijk BH waarbij je niet zou zien wanneer ik harde tepels heb. Maar tja dat kan ik moeilijk uittesten in de winkel :stuck_out_tongue:

Hoe kom je daar bij? Het is heel normaal hoor

+1 :grinning: