Stijve door zoenen

hey ! =D
ik heb net een nieuwe verkering, vers van de pers!

hij kwam even langs mijn huis, hebben we buiten staan zoenen, enz.
hij: “Look what you did!”
ik: “what?”
en hij legde mijn hand op zijn piemel, en die was hard :stuck_out_tongue_winking_eye:

mijn vraag:
ben ik nou zo opwindend, of krijgen jongens zo snel een stijve?

misschien was het zijn eerste keer.

Jongens krijgen zoiezo snel een stijve, waarom praten jullie engels?:3

Het was niet zijn eerste keer, volgens mij is hij al ontmaagd.

We praten engels, omdat we in Amerika zijn. Aanpassen aan het land! :stuck_out_tongue: Haha, nee, hij is een Amerikaan, ik verblijf momenteel in Alaska
Helaas is de verkering maar van erg korte duur, want ik ga dit weekend misschien al wel weer naar het mooie Nederland.

ow, apart.

idd. bij de een sneller dan bij de ander

Volgens mij is zoenen met iemand op wie je verliefd bent opwindend. Dat is toch niet zo bijzonder? :3

Ik bedoel maar, het hoort opwindend te zijn. wij worden ook “nat” als je zoent :3

Haha dat is best wel normaal. :’)

net verkering en hij pakt gewoon je hand en laat je ‘ns ff lekker voelen dat z’n piemel hard is?
haha omg! :’)
ja ik snap ook wel dat ie een broek aan had

Ik ken 'm al wat langer, en we zijn allebei volwassen :þ
Dus we kunnen doen wat we willen =)

bedankt voor jullie reacties allemaal! :slightly_smiling_face: ik ben nog een groentje wat betreft vriendjes en verkering en seks en al dat gedoe.

oh en we zijn in Amerika natuurlijk, moeten we ook niet vergeten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Komt gewoon door zoenen hoor, heeft mijn vriend ook ;3

bedekent gewoon dat hij je echt lekker/leuk vind.
Je kan het ook bij hem doen zonder hem aan te raken :wink:
Tenminste, bij mn vriend wel haha

krijgt mijn vriend ook altijd, ik vind het juist leuk. Het voelt voor mij als een groot compliment

ik zat bij mijn eerste vriendje op schoot(ik was 14, hij 17 ofzo)
hij ineens, let niet op wat er onder je gebeurd.

die verkering heeft maar 3 weken geduurd.

jongens krijgen het snel
ook van de spanning denk ik.
zie het maar als een compliment :stuck_out_tongue:

iewl. dat zou ik toch iets minder vinden

Mijn vriend lijkt altijd, als we samen zijn, wel met een stijve rond te lopen. De enige uitzondering is net na de seks. Ik vind het wel apart dat hij alleen al opgewonden wordt als hij me ziet. Maar inderdaad, ook ik zie dit als een groot compliment :slightly_smiling_face:

Ghehe,