Stijltang

Heeii,
Hoe kan je je haar krullen met een stijltang? Ik heb er wek eenz wat van gehoord dat dat kan, maar hoe xd?
X

Moet je ff op youtube zoeken, bovendien zal het niet lukken met elke stijltang omdat de platen niet echt soepel mee draaien en de buitenkant niet zo heet wordt.

^ wat hierboven gezegd wordt :slightly_smiling_face:

scheer je haar gewoon kort lijk ik 3 week geleden gedaan heb en vaarwel stijltang en krultang XD

^Oke, probeer je grappig te doen? Respect als je je haar kort scheert, maar ik vind het nu niet echt een leuk grapje.

K heb t geprobeerd, wat ze op t filmpje zeggen maar t, lukt nie xD

Met een stijltang is dat ook heel lastig. Denk dat je beter een krultang kunt proberen!

Ik heb het ook met een stijltang geprobeerd een keer, maar het lukte voor geen meter xD En de ‘krul’ die erin kwam vond ik lelijk, maar ik kreeg hem er vervolgens niet meer uit gestijld >.<

precies 't zelfde. ik kan het ook absoluut niet met mn stijltang.
ik heb ook echt het gevoel dat dit echt een killing voor mijn haar is, omdat hij zolang en zo heet in mn haar zit.
natuurlijk ook met een krultang, maar 't gevoel is anders hahaha

Als ik jou was zou ik een krultang gaan kopen want dat krullen met stijltang is echt waardeloos haha, maar er staat ergens een artikel erover op girlscene. Of je kan op youtube vast wel filmpje vinden.