Stijltang

Hallo,

Ten eerste, ja ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik krijg allemaal topics uit 2009, maar ik zoek dus iets actueels, vandaar een nieuw topic.
Ik heb best dun haar met slag, mijn haar komt tot ongeveer de helft van mijn rug.
Ik ben nu op zoek naar een goede stijltang, die ik nu heb is echt 10 keer niets.
Hij mag best wel wat kosten, maar dan verwacht ik er ook wat voor.
Ik zou graag willen dat mijn haar de hele dag stijl blijft, en de stijltang mijn haar niet kapot maakt.
Welke stijltang heb jij? Werkt hij goed? En welke beveel je aan? Of zoek jij ook een stijltang?
Alvast bedankt!

Heee
Ik zou naar de kruidvat gaan & deze vragen aan een medewerker vragen, helpen je vast verder!

Succes

Dankjewel!
Kan ik inderdaad doen, maar ik ben ook wel benieuwd welke stijltangen andere meiden gebruiken en of deze goed zijn, snap je.
Bij kruidvat heb je ook niet echt die hele dure.

Chitang, is wel duur maar is de beste stijltang

Ik heb een ga.ma ceramic tourmaline laserion en die werkt echt super goed!
Hij kostte 50 euro en ik ben er echt super blij mee.
Ik stijl het echt elke dag en ik heb hele erge krullen en zelfs als ik op de scooter ga in de wind gaat het niet krullen en dat was normaal altijd heel erg…
Hij werkt met een infrarood lampje wat er voor zorgt dat het haar van binnen stijl worden het dus niet beschadigt ofzoiets. Hoop dat je hier wat aan heb!

ik heb hem hier gekocht:

http://www.hairdresserswo…tourmaline-laser-ion.html

ik heb remington wet2straight. Zelf ben ik er wel tevreden over

Dank jullie wel?
Hoelang duurt het stijlen ongeveer bij jullie? En hoelang blijft het zitten?

Een stijltang die je haar niet kapot maakt of beschadigt bestaat niet.

ik heb een stijltang van carmen
ik doe er ongeveer een half uurtje over. en het blijft bij mij best wel lang zitten.
totdat ik weer een me haar was.
maar gebruik wel altijd iets voordat je begint met stijlen wat je haar beschermd

20 min ongeveer. Blijft wel meestal de hele dag zitten. Behalve dan als het echt hard waait op de fiets enzo

als ik ergens na toe fiets en ik heb me ahar gestijlt doe ik het altijd in een lage staart en dan haar onder me jas dat helpt ! ^ (bij mij teminste haha)

Ik gebruik een stijltang die ik ooit bij de Lidl heb gekocht. Hij is echt super! Ik heb ontzettend krulhaar maar hiermee krijg ik het gewoon stijl!

Aah, oke! Dat ga ik voortaan ook maar proberen dan! :grinning:

ik hoop dat het bij jou ook lukt ;d ^

nee oke, maar sommige stijltangen beschadigen wel sneller als andere

ik zag op een site dat
Remington S9950 een hele goeie was, heeft iemand ervaringen? =D

ik heb die van de action, haha.
hij was maar 7 euro, ik heb hele erge krullen, en ik krijg mijn haar er stijl mee.
aan het einde van de dag zit er wel weer slag in, maar dan werk ik het altijd een beetje bij. ik ben wel meestal een uur of anderhalfuur bezig, maar dat ligt aan mijn haar. :’)

en Babyliss ST95E moet ook goed zijn? maar hij lijkt mij wat onhandig

een vriendin van mij heeft die ook, haha
voor die prijs is hij inderdaad super, maar ik heb betere gezien, deze zijn dan wel duurder

CHI tang , zeker een aanrader. Kost wat, maar dit was voor mij een goede investering :slightly_smiling_face: