Stijltang.

haaaaj.
ik heb krullend haar maar ik wil eigenlijk heel graag styl haar.
haha ik weet heel veel mensen die styl haar hebben willen krullen en mensen die krullen hebben willen vaak weer styl haar :kissing:
ik heb wel eens mijn haar gestylt bij de kapper bij ons in de buurt maar ik wil zelf ook een stijltang kopen.
Wie stijlt zijn haar nog meer en welk merk gebruik je dan?
en ik heb ook ooit gehoord van kermische platen bij een stijltang maar wat betekend dat dan?
i hope you can help me?
xxx.

Upp!
Ik heb ook krullen haar maar wil het graak styl…

:drooling_face:

Klik hier

en hier

Als je krullen hebt zal ik een goede stijltang nemen. Anders gaat t ook zo lang duren. Maakt de prijs wat uit?

ja ik wil rond 40 50 euro;p

ik heb er een van philips, heb hem gratis gekregen bij een abbonement op de cosmogirl… dus weet niet hoe duur die was haha! maar hij is wel echt superfijn, mijn haar blijft echt goed stijl :slightly_smiling_face:

Ik heb een goede stijltang en hij koste volgens mij rond de 20 euro bij de kijkshop. Hij is roze ( :grinning: ) en hij is van ‘best beauty’ en het is nummer ‘AT 350’
Een echte aanrader! Bij mij werk hij heel goed en hij warmt snel op, met keramische platen, je kan de temp. instellen…! Het lijkt wel alsof ik reclame aan het maken ben, maarja XD
Maar ik heb golf/krullen, dus ik weet niet of hij bij jou zeker weten goed werkt :slightly_smiling_face:

ik heb Carmen 1090, heel fijn ding, ookal zou ik er liever eentje van Chi willen, maar die zijn meteen 100 euro en ik heb maar golvend haar, dus dat is niet zo´n ramp.
die ik heb was maar 20 euro bij de kruidvat.
als ik jou was zou ik er eentje van carmen, remington, babyliss of braun nemen, als je neit te veel geld uit wilt geven. ze zijn allemaal wel goed, en stijlen ook goed.
ook zou ik er eentje nemen die je op verschillende warmtestanden in kan stellen, en uiteraard bescherming, maar dat snapte je natuurlijk wel!

Ik heb er een van chi geweldig ding!! Hiervoor heb ik al paar tangen van ¤50 versleten op zich niet slecht! maar deed er maar een jaar mee zonde geld! Op die van ¤50 zit keramische laag en die van chi zijn keramische platen daar moet je goed op letten !
Ook gebruik ik silk van chi beschermt en geeft haar een gezonde glans en wordt niet vet!
Tis een grote uitgave maar zeker je geld waard!
Www.johnbeerens.com heeft meestal aanbiedingen van de chi tang (daar heb ik hem ook vandaan)

van sephora en hij was 110 euro ofzo best duur maar heeeeel goed

dankjewel
@naoommii
ik heb ook een fohn van Carmen en die is idd ook heel fijn!

als je keramische platen hebt op je styltang, beschadigt het je haar veel minder.
Die van Chi hebben keramische platen, dus die zyn ook beter voor je haar. ;p

okeeddankje!