Hey,
Ik zoek een goede stijltang, budget 30/50 euro, Iemand advies?
Bij de Blokker heb ik er een gehaald van 20 euro van het merk Carmen.
Werkt super!
Thanks! morgen ff kijken bij de blokker
welke type van carmen is het…?
babyliss: C67 met de goudenplaat! is echt super! ik heb zelf van die vervelende krullen , en met deze stijltang blijft men haar super stijl!
prijs: 49,95 euro
Ik van Princess, 35 euro, zo super, alles gaat er ECHT uit.
ik heb eente van de blokker was 25 euro… ga gewoon met je geld naar de blokker en kies er 1 uit . maar wees gewoon blij met je krullen. ik vond ze eerst ook kut. maar je haar elke dag stylen is nog kutter, het duurt heel lang, het zit nadat je gefietst heb toch niet meer, en je haar gaat er hardstikke dood van… ik had eers hele mooie (
) volle krullen die van zichzelf al goed zaten, en toen ging ik stylen en dan hou je zoon bos droog statisch (maar wel steil) haar (dat er (bij mij) heel nep uit zag) over. ik heb het ook een tijdje 2 weken ofzo gedaan, maar krullen zijn makkelijker, leuker en origineler, want iedereen heeft toch steil haar tegenwoordig. maar je moet het zelf weten. het kan natuurlijk ook heel mooi worden
.
babyliss wet n’ dry
super… want kun je p natte haren gebruiken!
vergeet alleen niet de beschermende creme als je je natte haren stijlt!!
Ik heb ook de wet and dry van babyliss en ja die is inderdaad super! werkt heel goed maar of hij binnen het budget past weet ik niet maar normaal zijn ze niet echt duur van babyliss geloof ik
25 euro, blokker van babyliss, heel goed
Ik zou even bij de Kijkshop kijken, daar heb je veel keus. Ik heb er zelf een van Carmen. Zorg in ieder geval dat je er een koopt met keramische platen.
Remington, is egt een aanrader
Moet je wel met keramische plaat nemen
Kuuuss
Hij heet Carmen ThermoCeramic Slimline ofzo iets xD
Hij heeft keramische platen en je kan de temperatuur afstellen. En kost maar 20 euro! En hij werkt gewoon goed, en wordt snel warm
Je moet anders maar even kijken bij de blokker, maar je moet er wel op letten dat je er een neemt met keramische platen! Anders is het heel slecht voor je haar.
Succes dermee
ik hb die van mij bij de kapper gekocht,
geen idee voor hoeveel ie was,
maar hijs zekers wel fijn!
hij is van t merk CHI
Die heb ik ook, Hij is super goed
Klopt deze is goed en je bent ook snel klaar mee, het van me zusje.
je kan hem zowel op nat en droog haar doen maar ik doe het liever niet op nat haar voordat ik al mijnn haar kwijt ben maar het werkt wel super en je bent in 10 min klaar met stijlen alleen als het hoog instelt.
Doe hem niet te lang op me haar anders word het te heet dat voel je zelf wel.
Die van Elite
30 euro
Je haar blijft er heel lang en suuuupersteil mee!!
waar heb je die stijltang van elite gekocht?
Kijk shopt. Ik heb van Princess, is wel goed.
ik wil ook een stijltang kopen !
ik koop m bij de blokker , gewoon om dat die het goedkoopst is.
het klinkt arm , maar ik wil er niet te veel geld uit besteden.
en volgens de meeste werkt hij goed , dus waarom niet?
mn moeder vind het onzin daarom dus ,
bedankt voor de tips !
ik stijl mn haren dan niet iedere dag , een keer in de week , of misschien wel 2. mn moeder moet er niet echt achterkomen, maar ik wil mn haren ook niet kwijt !
ik ga er zuinig op doen !
eerst nog naar de blokker zien te komen .