stijltang!

Weet je waar ik pas een stijltang heb gekocht? Bij john beerens in Tilburg.
ze hebben daar nu acties met een stijltang van Pink ribbon en die is maar 129 euro!
en als je zo’n tang dus ook koop steun je ook gelijk het goede doel tegen borst kanker!
anders kijk zelf is op hun site voor meer informatie www.johnbeerens.nl
-X-

“maar”? … :s sry maar dat vind ik onwijs duur voor een stijltang. ik koop wel zo’n armbandje ofzo.

Reclame + eerste berichtje op het forum nog wel
:locked3:

Reclame zeker?
Wie koopt er nou zon dure stijltang! Kan je meteen al je geld op pink ribbon storten.

Haha, ehm… 129 euro valt opzich wel mee hoor voor een goede stijltang! Die van mij was volgens mij nog duurder van CHI, maar die heb ik nu al iets van 4 jaar en hij is nog steeds helemaal geweldig!

das super duur ! Ik heb een stijltang van 20 euro, en die doet het prima, en mijn vriendin heeft een CHI tang, en die heeft ze al 5 keer terug moet brengen :stuck_out_tongue:

Ik vind dit niet duur hoor o.O
Ten eerste zijn dat soort producten (voor goede doelen) altijd duurder, en voor een goede stijltang betaal je wel 100 euro.

En over die stijltang voor 20 euro > dat geloof ik niet. Of je hebt geen echte krullen, die moeilijk te stijlen zijn, of je haar is heel dun, of je hebt hem met korting gebruikt, of je stijle haar is na 1 windruk alweer in de krul…
Ik denk dat als jij een goede stijltang in handen hebt dat je het verschil wel merkt, maar goed.
En over die Chi van je vriendin, dat is gewoon bad luck of een minimale oplage van CHI maar over het algemeen is het een behoorlijk professioneel dat zelfs in kapperszaken wordt gebruikt.

Ik heb al een stijltang, dus die pink ribbon hoef ik niet ^^ hehe

Ik heb die stijltang is die is echt zooooooooooooooooo goed (en mooi)!
129 euro is echt niet veel geld voor wat je krijgt hoor.

Weetje waar ik mijn steiltang vandaan heb? Bij de Blokker bij Wervershoof en hij was maar 30 euro en ik heb hem al drie jaar ofzo. Dus.

Ik heb een Chi van de rommelmarkt
bijna gloednieuw voor 10 euro omdat die vrouw kanker had en geen stijltang meer nodig had omdat haar haar deraf moest ):

een chi voor 10 euro :flushed:

jaloers :astonished: