Stijltang vragenlijst

Ik ben opzoek naar een nieuwe stijltang, en aan de hand van een vragenlijstje die ik zelf maar verzonnen heb wil ik uitvinden welke nou het beste eruit komen.

Welk merk is jouw stijltang?
Wat was de prijs van je stijltang?
Hoe lang heb je deze al?
Waar heb je deze vandaan?
Waarom heb je voor deze gekozen?
Wat zijn de plus punten van deze stijltang?
Wat zijn de min punten van deze stijltang?
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden?

Dankjewel :wink:

Welk merk is jouw stijltang? Philips HP8360
Wat was de prijs van je stijltang? ongeveer €100
Hoe lang heb je deze al? 2 jaar
Waar heb je deze vandaan? gekregen als verjaardagscadeau. :slightly_smiling_face:
Waarom heb je voor deze gekozen? omdat ik destijds een goede stijltang wilde.
Wat zijn de plus punten van deze stijltang? Het stijlt, duh. Snel op temperatuur en het koeling systeem wat mijn haar beter beschermd en laat glanzen. Ik vind 'm gewoon perfect.
Wat zijn de min punten van deze stijltang? Dat het stukje van de warmte platen schuin lopen.
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Zeker wel!

Ik kan wel mijn stijltang beschrijven maar dat ding is crap, dus misschien kan ik beter tips geven waar je op moet letten als je een stijltang koopt? Haha. :stuck_out_tongue:

Oh, Carmen is niet aan te raden. Mijn stijltang ging kapot en die dag moest ik er één hebben dus toen heb ik die snel gekocht, maar nooooooo.

Welk merk is jouw stijltang? Philips!
Wat was de prijs van je stijltang? 20,30
Hoe lang heb je deze al? 1 week!
Waar heb je deze vandaan? Kruitvat maar ze hebben m ook op Bol.com
Waarom heb je voor deze gekozen? Snel warm, 210 graden en hij werkt prima.
Wat zijn de plus punten van deze stijltang? snel warm, snel stijl
Wat zijn de min punten van deze stijltang? je kan er niet mee krullen want de bovenkant wordt heet
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? yes!

Welk merk is jouw stijltang? Remington sleek and curl
Wat was de prijs van je stijltang? ongeveer 80 euro
Hoe lang heb je deze al? 3 maanden
Waar heb je deze vandaan? uit het buitenland, toen ik op vakantie was.
Waarom heb je voor deze gekozen? De vrouw in de winkel zei dat het zo ongeveer de beste was qua je haar niet beschadigen.
Wat zijn de plus punten van deze stijltang? Hij warmt snel op, hij is makkelijk in gebruik.
Wat zijn de min punten van deze stijltang? De volgende dag gaat mijn haar alweer een beetje krullen.
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Ik denk het niet eigenlijk, aangezien mijn haar al een beetje gaat krullen de dag nadat ik heb gestijld. Sowieso zou ik hem niet nemen als je een lichte slag/half stijl haar hebt, want ik heb het gevoel dat ie dan niks voor je haar doet.

Welk merk is jouw stijltang? Gorgeous
Wat was de prijs van je stijltang? 99,- volgens mij. Iig iets in die richting.
Hoe lang heb je deze al? Een halfjaar.
Waar heb je deze vandaan? Van de kapper.
Waarom heb je voor deze gekozen? Omdat hij heel snel warm wordt en ervoor zorgt dat mijn haar binnen een paar minuten heel stijl is.
Wat zijn de plus punten van deze stijltang? Warmt snel op + je haar wordt er heel stijl van.
Wat zijn de min punten van deze stijltang? Kan er geen bedenken…
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Ja!

Welk merk is jouw stijltang? CHI (4 button digital ceramic iron)
Wat was de prijs van je stijltang? 139,-
Hoe lang heb je deze al? Een paar weken :slightly_smiling_face:
Waar heb je deze vandaan? www.johnbeerens.nl
Waarom heb je voor deze gekozen? Ik hoorde heel veel positieve verhalen over deze tang, hij werkt goed voor kroezende/pluizende/dikke krullen en haren, dus ik was meteen al benieuwd, nu kost die wel wat, maar aangezien ik vaak me haar stijl en ook een tang wilde die het langer dan een half uurtje stijl hield, vond ik het het geld waard.
Wat zijn de plus punten van deze stijltang? Sneller stijl, ook met dik haar, glanzend, blijft lang stijl, hoge temperatuur, goede platen, elektronische schermpje.
Wat zijn de min punten van deze stijltang? Die knopjes zitten op de plek waar je je hand houdt, dus soms verzet perongelijk je de modus.
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Ja, ik zou deze stijltang vooral aanraden aan mensen met dik, pluizig haar die vaak een stijltang gebruiken.

[size=2]Wat was de prijs van jouw stijltang? €25
[size=2]Waar heb je deze vandaan? Kruidvat.nl
[size=2]Wat zijn de pluspunten van deze stijltang? Ik ben nog geen 10-15 minuten bezig. Echt supersnel. Ik heb als ik mijn haar aan de lucht laat drogen, redelijk wat krullen. Dus dan gaat het ook snel, anders was ik gewoon met mn krullen in model te brengen een halfuur of langer bezig!
[size=2]Zou je deze stijltang aan mij of andere aanraden? Ja, hij is niet al tte duur, en doet het voor mij echt goed!

Welk merk is jouw stijltang? Carmen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat was de prijs van je stijltang? 20 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoe lang heb je deze al? ongeveer 1,5 jaar[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar heb je deze vandaan? blokker[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waarom heb je voor deze gekozen? goedkoop[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zijn de plus punten van deze stijltang? wordt heel snel warm! handig dus als je snel iets moet stijlen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zijn de min punten van deze stijltang? zou ik niet weten[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Ja, goedkoop en doet werkt goed!

Welk merk is jouw stijltang? Braun Satin Hair 7
Wat was de prijs van je stijltang? 79 euro
Hoe lang heb je deze al? Een jaar geloof ik
Waar heb je deze vandaan? Wehkamp.nl
Waarom heb je voor deze gekozen? Omdat ik haar heb dat snel splijt en ik wilde een stijltang van kwaliteit. Ik las goede reviews over deze stijltang
Wat zijn de plus punten van deze stijltang? Stijlt snel, handig in gebruik door het beeldschermpje dat erop zit. Breekt het haar minder snel af dan mijn oude stijltang. En deze stijltang gaat vanzelf uit na een half uur
Wat zijn de min punten van deze stijltang? Duurt een tijdje voordat de stijltang is opgewarmt/afgekoelt.
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Ja

Welk merk is jouw stijltang? [/b]CHI en dan de baby blauwe [/color][/font][/size][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat was de prijs van je stijltang? €135[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoe lang heb je deze al? Twee jaar[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar heb je deze vandaan? Professionele kappersgroothandel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waarom heb je voor deze gekozen? Hoge temperatuur, duurzaam, werk perfect[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zijn de plus punten van deze stijltang? De CHI wordt echt heel heet, en geeft daarom een super mooi resultaat. Zowel wanneer ik mijn haar zorgvuldig stijl als wanneer ik er ff snel overheen ga om pluis tegen te gaan. Als mijn haar goed stijl is, pluist het niet snel terug en is zelfs bestand tegen avondjes stappen en vochtig weer. Makkelijk in gebruik, ik heb slechts een aan en uit knop en hij heeft een hele lange snoer! Gaat lang mee en door de eenvoud niet snel kapot. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zijn de min punten van deze stijltang? Het is een flinke uitgave, maar wel een investering…dubbel en dwars waard. Het feit dat er geen temp. regelaar op zit zou voor sommige een minpunt kunnen zijn…maar niet voor mij. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Als je het geld kunt missen is het écht een goede investering. Ik heb er al veel versleten van princess tot remington (die toch goed aangeschreven staat) Maar de CHI vind ik écht de beste.

^Whoops :flushed:

Ik had Carmen (nu stijl ik mn haar niet meer, heb het ong 3 jaar lang gedaan) en vond hem wel heerlijk. Heb wel 2x een nieuwe gekocht, met elke deed ik ong een jaar, want dan was het laagje een beetje van de platen afgesleten. Dat zou dan het enige minpuntje zijn, maar goed voor 20 euro kon ik dat wel accepteren haha. Grappig dat jij het dan helemaal niks vind hihi

Welk merk is jouw stijltang? Chi!
Wat was de prijs van je stijltang? 130 euro.
Hoe lang heb je deze al? Half jaar ongeveer
Waar heb je deze vandaan? www.johnbeerens.com
Waarom heb je voor deze gekozen? Omdat ik er veel over had gelezen en ik erg moeilijk haar heb (dik/pluizig/krullend).
Wat zijn de pluspunten van deze stijltang? Hij is snel warm, stijlt heel goed en snel (1x erover heen en het is stijl), haar word er minder pluizig van en is gladder/glanzender.
Wat zijn de minpunten van deze stijltang? In het begin bleef mijn haar s’nachts stijl, maar dat krijg ik nu niet meer voor elkaar helaas. Er zit s’ochtends een lichte krul in.
Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Ligt er aan hoe vaak je je haar stijlt en wat voor haar type je hebt. Het is zonde (vind ik) om zoveel geld uit te geven als je hem niet vaak gebruikt.

Welk merk is jouw stijltang? Remington Shine Therapy[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat was de prijs van je stijltang? 40,- denk ik…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoe lang heb je deze al? 1 jaar.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar heb je deze vandaan? Internet, ehm… geen idee meer welke site haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waarom heb je voor deze gekozen? Ik las er hele goede reviews over, en de resultaatfoto’s waren heel mooi:)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zijn de plus punten van deze stijltang? … teveel om op te noemen![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zijn de min punten van deze stijltang? Geen![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Zou je deze stijltang aan mij en eventueel anderen aanraden? Ja zeker :slightly_smiling_face:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]