stijltang mee in handbagage

heey,
ik heb een klein vraagje; kan mijn stijltang mee in de handbagage?
Ik wil hem niet in de koffer doen, aangezien er nogal ruig omgaat met koffers en het een dure stijltang (chi) is.

alvast bedankt! :slightly_smiling_face:
xx

oja, ik vlieg met KLM vanuit Amerika (detroit-new york-nederland) naar nederland

Ik heb ook een CHI stijltang maar heb hem deze vakantie gewoon in de koffer gehad. Maar hij kan wel mee in de handbagage hoor. :slightly_smiling_face:

ik heb geen antwoord, maar iedergeval goede reis

Hee, vliegmaatschappij waar ik mee ga mag dat niet, moet je even op de site van KLM kijken.

Vorig jaar had ik gewoon een stijltang in mijn koffer gedaan & geen problemen gehad.

+ Ik ging van NY (JFK om precies te zijn) naar Amsterdam. Dus volgens mij kan het gewoon hoor ^^.

Ik ga elk jaar van Amsterdam of Dusseldorf naar Australië en dat gaat ook altijd goed, maar je moet het natuurlijk zelf weten. :slightly_smiling_face:

Ik zou hem beetje in kleren wikkelen ofzo zodat er niks aankomt.
Ik heb voor mijn stijltang een speciaal tasje gekregen voor de bescherming.

-

Dit dilemma heb ik inderdaad ook gehad. Mij is ten zéérste aangeraden de stijltang in de gewone bagage, dus niet handbagage te doen. Het ligt namelijk vreselijk aan hoe mild ze zijn in het land. Ik zou het er niet op gokken, zeker met zo’n dure CHI tang.

ik deed mn stijltang in mn handbagage omdat het er idd ruig aan toe gaat met koffers, maar ze hadden mn stijltang niet afgepakt, dus… maar ik weet niet hoe streng ze zijn in amerika ;p

Ik doe hem maar in de koffer :slightly_smiling_face: liever kapot dan naar de duoane, haha. Ik wikkel er wel wat omheen zodat het goed beschermt is.
En bedankt voor de reacties!

ik doe hem in mijn handbagage =3(volgende week ga ik naar portugal) ben bang dat mijn koffers worden gejat of ergens anders naar toe worden gebracht =/ en mijn stijltang is heilig voor mij ^^ gebruik um elke dag X’D ik weet het is slecht maar ach i don’t care X’D

Ik heb hem vorig jaar wel gewoon in mn koffer gehad en dat ging ook wel goed… Koffers zijn hard en als het tussen allemaal zachte kleding inzit moet het wel kunnen!