Stijltang kopen

Hee!

Ik wil een stijltang kopen, maar heb eigenlijk vrij weinig verstand van een ‘goede stijltang’. Mijn huisgenootje heeft een hele goede, maar die was wel 100 euro. Vind ik toch wel iéts te duur. Maar betekend dit dat stijltangen van 30 euro echt slecht zijn? Zoals die dingen bij de kruidvat. En hoeveel graden is een goede stijltang etc?

Merci!

Ik heb er een van 30 gehad een van 50 en een van 100.
Ik zou dan voor de middelprijs gaan. Iets van rowenta of remington, die zijn echt heel goed. Niet zo goed als de Chi, maar wel goed.

Oke dankjewel! En hoeveel graden moet dat ding dan zijn? Of zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?

Ik heb zelf een CHI tang, hiervoor had ik er een van Braun. Die deed het goed, hij was 70 euro. Natuurlijk is het een heel groot verschil, maar de Braun deed ook goed zijn werk.

Nou kijk
Hij moet rond de 200 230 zitten, lager vind ik het echt kut.
Hij moet heel snel opwarmen.
Tang moet niet dik zijn, is niet fijn, heb ik gehad, maar werkt moeilijk.
Ook met hij niet zwaar zijn, dat stijlt minder fijn.
Het liefst een tang met een meedraaiende snoer en eentje die ronder is, zodat je er ook krullen mee kunt maken.

Deze zijn bv. wel goed:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/REMINGTON-S6500-Sleek-%26-Curl,10259,357062,181009.html

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/REMINGTON-S8102,10259,357062,170229.html

^ Wat een toeval, die remington zag ik gisteren ook, ik denk zelf die te halen omdat m’n stijltang er gisteren mee opgehouden is.
En een stijltang met tenminste keramische platen is wel noodzakelijk, en je hebt er al zo een vanaf 20/30 euro.

Remington heeft wel een ontzettend goede garantieprocedure, dat zal chi vast ook wel hebben, maar daar heb ik geen ervaring mee: Remington stijltang hield er na ruim 2 jaar mee op (dus kwam allang niet meer in aanraking voor garantie), maar er werd toch een nieuwe geleverd!

Mijne na 3,5 jaar :’) Omdat me ma er bleek middel overheen had gegooid, anders was hij nog steeds prima.
Maar de Chi is fijnnnnnnnnnnnnn :grinning:

Ja ik hoor zoveel goede dingen erover (chi)
M’n zus had toen ik nog bij m’n moeder woonde een chi tang, en af en toe gebruikte ik die, maar je haar blijft daar de hele dag steil van, niet normaal !
Het is dat ik nu geen geld heb, en een kadobon van 50 euro heb waarmee ik die remington S6500 kan halen, maar anders zou ik echt die chi nemen TS !

@TS, heb je trouwens heel dik haar, of wat dunner haar? En is het gekleurd, en in welke conditie bevindt het zich?

Ja dta is belangrijk.
Als je superdun haar hebt en het is niet pluizig etc. Neem dan een goedkope.
Ik heb fucking dik haar, pluizig alles en wanneer ik de chi gebruik is hij glad, met een tang van 30 euro krijg je de mijne niet plat, maar miss de jouwe wel?

Ik zou zelf een van remington nemen, ik heb iig goede ervaringen met de tangen van remington :slightly_smiling_face:

Ik heb er een van het merk Carmen. Volgens mij 35 euro.
Mijn haar is krullend, dik en pluizig. :’) En zelfs met dit merk krijg ik mijn haar stijl. (Natuurlijk wel sprayen met anti-pluis daarna) Ik heb meerdere stijltangen geprobeerd, maar die van de Carmen is toch het beste voor de prijs!

Mij maakt 't niet zoveel hoeduur je stijltang is, je haar stijlen is toch niet goed voor je haar dus maakt me ook niet uit wat voor stijltang je hebt. Me haar gaat toch wel dood :relieved:

Het gaat hier niet daarom duhh, maar om welke goed stijlt :’)

Carmen is goed
http://cdn.webshopapp.com/f/zzvlhg/image.jpg

Oeps beetje te groot …

Ik zou echt voor remington gaan. Ik heb carmen gehad, vond het niets. En ik heb fucked up haar dus ja :’) Ik heb echt miljoenen dingen geprobeerd, maar als je geen 100 euro hebt moet je voor een remington tang gaan.

Carmen was mijn eerste stijltang, 20 euro bij kruidvat of blokker dacht ik.
Ik had toen nog ontzettend dik en lang haar, en die stijltang kan dat gewoon niet aan: hij wordt niet warm genoeg, waardoor mijn haar al slag vertoond als ik een stap uit de deur heb gezet.
Babyliss schijnt ook wel een goed merk te zijn.
Iemand trouwens ervaring met braun? want ik wil misschien deze omdat ik gekleurd haar heb: http://www.denationalekadobon.nl/verzorging-1/haarstyling/braun-stijltang-es3-sh-7.html

Anders neem ik ook weer een remington.

Ik heb ontzettend dik haar haha, maar Chi is wel écht heel duur haha! De goedkoopste die ik kan vinden is 129 euro. Jezus! Die moeten wel echt heel goed zijn dan. Maar die remington ziet er ook gewoon goed uit, en nog lekker betaalbaar ook! Denk dat ik er volgende maand een ga halen

Nee de douglas limited edition is 99,-
met pasje 90,-
Maar ja de remington is ook gewoon goed voor zijn prijs.

Je haar is dood ookals verzorg je het zo goed.
Je hebt geen leven in je haar.