Stijltang kopen of niet??

Hooi,

Ik wilde graag een stijltang kopen met een hoge temperatuur.
Dus ik vond deze: Carmen CR2190
Hij gaat tot 230 graden en heeft een iontec technologie.
Ik vroeg me dus af of iemand deze stijltang heeft en daarmee goede ervaringen heeft??
(ik heb zelf lang golvend haar wat soms pluist)

Xx

Die is volgens mij wel goed! (:

Je moet denk zowizo een stijltang met keramische platen hebben, dat zijn volgens mij de beste, weet niet of dat model die heeft?

Ik heb er ook een van Carmen, en die is echt super goed! Paar keer stijltang van CHI geprobeerd maar vind Carmen echt veel beter. Heb alleen niet dezelfde als die wat jij wilt hebben.

Deze heeft wel keramische platen :slightly_smiling_face:

@ X_A_X

Welk model van Carmen heb je dan?

Een Carmen met keramische platen lijkt me dan een uitstekende stijltang ^^, carmen is zeker wel een goed merk dus dan zou jouw model ook wel goed zijn!

Dan ga ik hem denk ik wel halen.
Iemand nog ervaringen??

Ik heb de Carmen CR1090, is al wel paar jaartjes oud maar doet het nog steeds goed. Die wat jij wil hebben staat ook op Wehkamp, staan ook reacties op… zijn allemaal wel positief. Zou hem gewoon halen als ik jou was.

Ik zal 't doen! Of remington, die zijn ook heel goed :grinning:

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Carmen. :slightly_smiling_face: Stijltang, krultang, rollers. Gaat super lang mee en werkt perfect. Ik heb niet het precieze model wat jij hebt, maar ik heb wel een stijltang ervan.

'k kreeg voor vorig jaar kerst een stijl/krul tang van 't merk Carmen. nog steeds tevreden mee. :slightly_smiling_face:

Thanx!
Ik ga hem nu zeker kopen!