Stijltang kiezen

Hoi allemaal,

Ik heb last van pluizig haar en nu mag ik van mijn ouders een stijltang. Maar wat zijn jullie ervaringen en welke zouden jullie aanraden?
Help!

p.s. het maximale bedrag is ongeveer €80 tot €90

(ik heb al van alles qua haarproducten geprobeerd van mousse tot anti-pluis spray)

Als je pluizig haar hebt gebruik dan wel altijd producten die pluizen en kapotgaan van je haar tegengaan, iets dat met stijlen snel gebeurt.
Hoe dan ook, ik zou zeggen kies er gewoon één, er kan denk ik weinig mis gaan. Tenzij je stijltang geen keramische platen heeft, maar dat hebben bijna alle stijltangen wel.

Op mijn wishlist staat nog een stijltang van Amika.

CHI !

Heb al zoveel stijltangen gehad, maar ik zou nooit meer anders willen dan een CHI.

Ik heb ook al vier jaar een CHI stijltang. En ik zou geen ander merk meer willen. Heb daarvoor verschillende stijltangen gehad, maar die gingen of snel kapot of beschadigden mijn haar.

Misschien even met je ouders erover hebben? Want hij zit wel iets boven je budget.

Ik heb de Sublim´ Touch van Babyliss.
Opzich wel een fijne stijltang, maar weet niet of hij echt geschikt zou zijn voor pluizig haar. Heb zelf gewoon wat slag in mijn haarpunten en zelfs dat haalt die stijltang er niet heel goed uit.

Ik heb een Amika stijltang, werkt echt geweldig en het beschadigt m’n haar niet. Maar ja, zo een is wel duur helaas.

Ik heb er 1 van Comair, en anders zou ik je zeker een Amika aanraden

Ik ga deze vakantie in Amerika een Chi stijltang halen, daar is ie een stuk goedkoper dan in Nederland. Maargoed, daar heb jij natuurlijk niks aan. :’)

je weet dat ze in Amerika een ander stopcontact hebben he ? wou ik ook doen deze vakantie maar zo’n stopcontact vervormer is best duur kun je net zo goed hier heen kopen x

Volgens mij geven ze er 2 stopcontact-dinges bij. Zodat je kunt wisselen.

Ik heb er een van Remington , prima stijltang en de prijs is echt heel goedkoop. Misschien over anderhalf jaar een CHI kopen :wink:

Haha, ik heb er 1 van de Action. Geen problemen mee. :’)

Ik had er eerst 1 van kruidvat, maar vond m niet fijn, nu heb ik een Carmen ThermoCeramic, hij is paars *o*

een CHI lijkt me ook heel fijn, maar kan hem NERGENS vinden!

Carmen ThermoCeramic heb ik ook zon 2 jaar ongeveer, maar hij begint nu wel echt gebreken te hebben… Niet dat je er wat aan hebt, maar ik lees dus ook even mee hier :slightly_smiling_face:

Ik had er een van 10 euro bij kruidvat van carmen met keramische platen en is anti statisch en anti pluis, en een goede heat protector of serum is ook een goed idee.

Jup. Had er al een op ebay besteld. :’)

Chi en ghd zijn echt wel de betere merken. En geloof me een stijltang van een tientje of een paar tientjes heeft geen keramische platen maar een keramische coating en dat is hele wat anders! een coating slijt eraf maar als je echt eens je haar een keer met echte keramische platen je haar gedaan hebt wil je echt niks anders meer.