Stijltang geur in mijn haar?

Hooi, ik heb dus een stijltang, jaja. Maar als ik die opwarm dan heeft die een hele erge stijltang-geur. Ik had dit ook met mijn vorige stijltang, maar deze geur komt ook in mijn haar en die krijg ik er moeilijk uit. Ik gebruik geen producten in mijn haar tijdens het stijlen, dus daar kan het ook niet aan liggen. Weten jullie misschien hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?

xx Meghan <3

Mijn styltang heeft het niet, dus misschien een betere styltang kopen?

Hoe oud is hij?

Hij is nu een week oud (:

Wat voor stijltang heb je? Ik heb er een aantal gehad maar heb dit echt nog nooit gehad…
Is die nieuw of via mp? Als ie nieuw is misschien even navragen in de winkel?

volgensmij moet je dan heatprotector gebruiken

Ik heb hem besteld op wehkamp, dit is hem:

Ik weet ook niet wat er mis mee is, maar hij is zo fijn om te gebruiken! Alleen die geur is zo vervelend ):

Het is sowieso niet goed om je stijltang op haar te gebruiken dat niet beschermd is.
Dan verbrand je letterlijk je haar en dat is de geur die jij ruikt…
Gebruik dus altijd een hittebestendige spray voordat je met een hete tang aan de slag gaat!

Ik denk eigenlijk dat dit de oorzaak is inderdaad. Ruik je niet gewoon letterlijk een brandlucht aka je verbrande haar? Ook al zie je het niet.

Remington is een goed merk, denk dat je idd eerst moet proberen heath protector te gebruiken. Zeker als je fijn haar hebt beschadigt het snel. Ik gebruik altijd de spray van elnett of andrelon, die werken erg fijn

Ik heb ook een Remington en de geur van de stijltang blijft ook een beetje in mijn haar hangen terwijl ik gewoon spul heb wat m’n haar beschermd tegen de hitte. Het is niet zo dat iedereen dat ruikt, het is is een vage geur en ik heb er zelf geen last van.

Ik heb jaren geleden ook altijd Remington tangen gehad, nooit last gehad van een bepaalde geur. Ik hoop indd dat het niet een lichte brandgeur is die je ruikt, je moet je haar altijd goed beschermen tegen de hitte.

Ik zou als ik jou was een goede heat protector gaan gebruiken. En na het stijlen misschien wat serum in je haar doen waar een lekker geurtje aan zit :slightly_smiling_face:

Ik heb meerdere stijltangen van goede merken en ze hebben allemaal wel een specifieke geur hoor. Ook als je haar gestijld hebt ruikt het naar ‘stijltang.’

Kun je niet echt iets aan doen. Ik heb nu een heat protector die wat sterker ruikt dus dan valt het niet meer op.

Ik heb dat ook maar dan met me krultang, ik gebruik ook een heatprotector dus geen idee wat het is. Het ruikt ook niet echt naar verbrand ofzo maar gewoon beetje naar warmte, ik kan de geur echt niet omschrijven.

Ik smeer altijd een olie in me haar na het stijlen geeft een lekker geurtje. Van L’Oréal de Extraordinary oil echt een aanrader