Stijlen of fohnen?

Elke keer nadat ik gedoucht heb fohn en stijl ik mijn haar. Nu is mijn vraag wat beter is? Fohnen en een beetje stijlen of natuurlijk laten drogen en veel stijlen?
Ik gebruik een spray voor bescherming, maar ik wil mijn haar gewoon zo min mogelijk beschadigen. Heb het al genoeg beschadigt door het te verven en een keer te permanenten.

Natuurlijk drogen, dan een haarmaskertje of een bescherming en daarna stijlen. Föhnen én stijlen zijn best slecht voor je haar, liever alleen stijlen dan ze allebei. En altijd als ik mijn haren föhn dan worden ze heel erg pluizig en slag. Gewoon natuurlijk drogen dus.

Dankjewel voor je antwoord! Mijn haar wordt jammer genoeg juist pluizig als ik het niet fohn…

Natuurlijk drogen is altijd beter inderdaad.
Maar zolang je een goede beschermingspray gebruikt is er niks aan de hand. ;’)

Ik denk dat stijlen slechter voor je haar is dan fohnen, eerlijk gezegd. Bij fohnen blaas je de warme lucht van een afstandje tegen je haar, terwijl je bij stijlen twee gloeiend hete platen direct op je haar zet en er ook nog eens even lekker goed overheen gaat. Oh en je kan trouwens ook koud fohnen, dat is ook een stuk beter voor je haar :slightly_smiling_face:

Als je er tijd voor heb zou je ook kunnen kijken hoe je stijlhaar krijg zonder warmte. Zo heb je dit:

Of met gigantische grote krullers en een fohn aan de gang :stuck_out_tongue: Zoals dit:

Ik denk dat het ook wel met een gewone fohn kan en anders heb je wel eens op ebay van die vage zakken die je aan je fohn kan koppelen zodat je hetzelfde effect heb :stuck_out_tongue: Ik heb helaas geen idee hoe ze heten :x Kwam laatst toevallig 1 tegen…

Haarmasker op droog haar?

Dat stijlen zonder warmte ziet er interessant uit! Ga het zeker een keer proberen :grin:

En dankjulliewel voor de hulp!