stijlen met stijltang hulp!

Hé, grappig, dat is mijn website! :stuck_out_tongue:
Ik gebruik die van de recensie alleen in de winter, omdat het dan mooi plat blijft, in de zomer maakt ie snel vettig (bij mij dan)…
Maar ik vind de onderstaande van L’orèal beter voor alledaags gebruik, even snel in het haar masseren… et voilà! Ready to go haha :slightly_smiling_face:

http://i53.tinypic.com/xoedfm.jpg

http://i53.tinypic.com/2jg01th.jpg

(foto’s zelfgemaakt, omdat ik geen duidelijke foto vond op het internet)
Het is de L’Oréal Professionnel PARIS expert - liss extrême

Ik heb het flesje vaker gebruikt hoor, op de foto hier had ik hem nog maar pas :stuck_out_tongue:

Ik heb hetzelfde wat jij hebt, ik heb ook dik haar. Maarja ik heb nu mijn krullen leren accepteren :’).

stijl je haar in laagjes van onder naar boven het helpt ook als je wat stijlings spul koopt voor in je haar te doen.

L’Oréal Professionnel PARIS expert - liss extrême
is dit te koop in kapperszaken? en hoe veel kost het?

Het is een tijdje geleden dat ik deze heb gekocht hoor… en ja ik had hem van bij de kapper voor ¤15,- gekregen. Ze hebben hem ook in speciale winkels met haarproducten/kapperspulletjes.

Gebruik een serum bv van John Frieda.

ik heb ook krullen en eigenlijk helpt er helemaal niets tegen ;d
ik heb het al aan mijn kapper gevraagd en ze zei dat niets echt werkt ;d

Vraag het hoe hun het doen?

ik heb slag in mn haar, dat aardig moeilijk stijl te houden is, maar na het douchen doe ik eerst loreal studio line mousse in, het is een roze bus weet niet meer hoe die heet, daarna doe ik hotstraight van loreal in de punten en de lengte van het haar, en daarna spray ik john frieda straight potion in mn haar. Vooral die laatste zorgt er bij mij voor dat het mooi stijl wordt. En ik fohn mn haar dan met zo’n ronde grote borstel.
Die mousse kan je dan wel skippen want die gebruik ik juist om nog volume te houden omdat plat stijl haar mij echt niet staat!

Want ook helpt is om een borstel/kam per pluk te gebruiken en daar ga je met de stijltang achteraan.
Alleen ik vind dat te lang duren, maar daar krijg je wel heel mooi stijl haar van!

En anders een chi tang?? Die zijn echt ontzettend goed. Kost wat maar dan heb je ook wat (hebmzelf niet omdat mijn philips salonstraight sonic straigthner voor mij echt perfect werkt! Hij heeft nl trillende platen, werkt echt fijn)