stijlen met stijltang hulp!

Hoi ik heb een vraag ik heb golvend en krullend haar.
ik stijl mijn haren met een stijltang een keer per week .
ik ken mensen die krullen hebben net als mij en die stijlen hun haren ook ik ken zelf mensen die nog meer krullen dan mij hebben zeg maar.
maar als hun het stijlen wordt het zeg maar echt plat stijl en blijft het heel lang zitten.
als ik mijn haren stijl wordt het niet echt dun maar dik stijl en de volgende dag zitten er wat slag in mijn haar ik heb ook een heele goede stijltang en ik gebruik altijd een andere stijltang soms van mijn vriendinnen?
ik wil zeg maar dat het heel mooi stijl wordt en dun en plat?
wat kan ik eraan doen?

Wat zonde dat je het stijlt! :open_mouth:
Ik heb superstijl haar en wil juist heeeel
graag krullen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Misschien als je je haar plat föhnt na
het wassen? Geen idee of dat helpt xd
xx

wet 2 straight stijltang van remington.

die heb ik , en mijn haar is nog nooit zo stijl geweest.

je kunt er van die speciale creme van loreal studio line in doen is een roze flesje met creme of spray moet je even kijken wat prettiger is beetje insmeren en het beschermt ook nog en maakt het stijler en houd het langer stijl

http://fashionablezippers…-hot-straight-van-loreal/ over deze heb ik het hier staat nog een hele recensie bij

heb ik ook en woh mn haar is gewoon echt plat! en dat 2 dagen lang!
maar ik heb een lichte slag van mezelf, dus weet niet of het bij jou ook helpt.
een vriendin van me met krullen had m ook gebruikt en haar haren werden wel stijl,
maar zoals jij t zegt wel nogsteeds “dik” stijl.

Annerosa geloof me krullen hebben is echt niet leuk!

Ik vind het juist mooi als het dik en stijl is.
Edit: Ik denk dat het gewoon bij je hoort.

nou ik heb best veel krullen en het is bij mij gewoon helemaal glad & stijl.

en een vriendin heeft zegmaar van die schapenkrulletje, heel veel van die kleine pijpekrulletjes. en die kreeg haar haar noooit stijl.
en toen deed ik het een keer en toen heeft ze de stijltang ook gekocht. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je moet eerst je haar delen zegmaar boven en onder, dus je moet met je handen vanaf je oren naar de achterkant gaan in een lijn. Dan moet je het bovenste gedeelte even vastklemmen en dan plukje voor plukje het onderste deel doen. Pak kleine plukjes! als je een klein plukje pak ga dan eerst met de kam er door heen. daarna de bovenste helft en klaar.! dit filmpje is ook handig : http://www.youtube.com/wa…eature=player_embedded#at=17

koop product die je haar beschermt tegen de hitte+shampoo voor stijl haar+conditionner voor stijl haar+stijl je haar als het nog nat is( als dat toegestaan is met de tang die je hebt tenminste…)

aaagh mischien hebben julie wel gelijk ik moet het maar accepteren dat mijn haar dik is…
hihi
x

&bedankt allemaal ik heb er wel beetje wat aan
meer tips advies hulp altijd welkom!

ik hebook van mezelf echt geen fijn haar en ook niet mooi vind ik.
ik stijl het met een CHI-stijltang en gebruik serum
en het is echt perfect stijl en ook echt hele dag met wind en alles en ook de volgende dag nog,
echt een supersuperfijne stijltang
maar wel duur, maar niet alles kan goedkoop en goed zijn.

Of laat je haar uitdunnen bij de kapper :grinning:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE slechtste advies ooit :stuck_out_tongue: noooit uit laten dunnen. dik haar is mooi en moet dik blijven. als het pluist kan je producten gebruiken maar laat het niet uitdunnen dat is zo zonde! het wordt nooit meer zo vol als het was.
ik gebruik meestal hotstraight van loreal, dat doe je in je haar als je het net gewassen hebt. als je haar droog is stijl je het en dan is je haar goed beschermd tegen de hitte :wink:
succes!

“dik” stijl haar is beter dan dat hele sluike haar vind ik.
Er zijn niet voor niets allerlei producten om meer ‘volume’ in je haar te hebben, jij hebt dat dan gewoon van jezelf :wink:

Haha indd, ik zou er een mooord voor doen om wat dikker haar te hebben, ook om krullen te hebben trouwens…

ik douche elke dag, dus ik was elke dag mijn haren met shampoo en cremespoeling. daarna fohn ik het droog, beetje steil en daarna steil ik het met de steiltang, ik weet. het is slecht maarja… alleen mijn pony die krult steeds weer, daar moet ik nog ff een oplossing voor hebben…

Ik vind dik haar dat uitgedund is en dan gewoon mooi valt, zoooooveel mooier dan dik haar dat niet uitgedund is, en daardoor pluist en heel wijd uit gaat staan.
Uitdunnen dus!