Stijldansen

Hehee,

Ik vroeg me af of er nog iemand op stijldansen zit?
Ik zit er sinds eind oktober op en ik zou er echt niet afwillen.

Doe je wedstrijden? of zou je het willen.
Welk niveau doe je?
En bij welke dansschool dans je?
Doe je graag Latin of Ballroom?
Wat vind je een van de leukste dansen?
Welke liedjes vind je leuk om op te dansen?

Voor degenen de niet stijldansen:
Lijkt het je leuk? of vind je het maar stom?
Nu je dit zo ziet zou je er dan opwillen, Ja/ nee, en waarom?
Wat voor een beeld heb je van stijldansen?
Vind je stijldansen een beetje een onbekende sport?

En post je dans foto’s/filpjes!

http://www.henkout.nl/media/members/dansdemonstratie.jpg

Ik vind wel dat er weinig ‘jongeren’ doen stijldansen en dan ook heel weinig jongens… ( tenminste bij ons )
ik heb al 1 jongen aan het stijldansen gekregen en die had 1 proefles gehad en is er gelijk op gegaan.
is dat bij jullie ook zo?
en ik vind ook dat stijldansen als een beetje ouderwets word gevonden terwijl het gewoon super leuk is!

Jive
Cha cha
Samba
Rumba
Paso Doble

Doe je wedstrijden? of zou je het willen. Ik dans 'nog’geen wedstrijden, zou dat wel willen over een tijdje.
Welk niveau doe je? Brons Ster
En bij welke dansschool dans je? Danscentrum Rosmalen
Doe je graag Latin of Ballroom? Latin!
Wat vind je een van de leukste dansen? Jive en ChaCha.
Welke liedjes vind je leuk om op te dansen? Ola Chica ( ChaCha)

Doe je wedstrijden?Nee
Welk niveau doe je? Zilver(vorige week voor laatste keer gegaan haah)
En bij welke dansschool dans je? Janvier goes

Ik wil zoooo graaaag met mn vriend. Maar we hebben er geen tijd voor =C.

Doe je wedstrijden? Nee
Welk niveau doe je? zilver, over 4 weken goud
En bij welke dansschool dans je? Dansschool Kolmschot
Doe je graag Latin of Ballroom? beide wel, als ik hyper ben latin, maar soms heb je niet zoveel puf en dan ballroom(A)
Wat vind je een van de leukste dansen? engelse wals, cha cha en tango
Welke liedjes vind je leuk om op te dansen? zo’n liedje van robbie williams, zo’n cover, en Lollipop van Mika:)

haha ik ben er ook helemaal verslaafd aan:D

Ik zit er niet op
ik wil er denk ik ook niet op
ik vind streetdance denk ik leuker…
5 minuten van mijn huis is er wel een dansschool
Dansschool de Kapitein
Een vriendin van mij heeft er wel op gezeten
Zij vond het wel heel
ze vroeg altijd of ik kwam als ze moest afdansen.

Ik vind wel dat er weinig ‘jongeren’ doen stijldansen en dan ook heel weinig jongens… ( tenminste bij ons )
ik heb al 1 jongen aan het stijldansen gekregen en die had 1 proefles gehad en is er gelijk op gegaan.
is dat bij jullie ook zo?
en ik vind ook dat stijldansen als een beetje ouderwets word gevonden terwijl het gewoon super leuk is!

Doe je wedstrijden?
Ja. Ik ben nog kort bezig met wedstrijd individueel. en ben al opzoek naar een ballroom jurk. daarnaast zit ik in een formatie team. http://www.dance-east.nl :blush: :blush:
Welk niveau doe je?
Zelf doe ik mijn laatste jaar topklasse (II), daarna waarschijnlijk privéles.
Dance Masters Kolmschot
Allebij. Eigenlijk liever latin, meer los en actievol :stuck_out_tongue:, maaar ik zelf zit bij Ballroom Formatie.

http://94.100.123.179/1142950001-1143000000/1142981401-1142981500/1142981479_5_CHDv.jpeg

http://94.100.115.42/1159750001-1159800000/1159768801-1159768900/1159768854_5_9YIC.jpeg

http://94.100.121.84/1175750001-1175800000/1175789801-1175789900/1175789871_5__4Rv.jpeg

http://94.100.123.172/1175750001-1175800000/1175766101-1175766200/1175766149_5_FsIS.jpeg

Foto’s met de roze jurken zijn van het formatiedansen (N.K. van 4dec2010)
Die kleine is van Individueel, eerste plaats.

Sorry voor de grote foto’s.

Doe je wedstrijden? nee
Welk niveau doe je? brons
En bij welke dansschool dans je? Swingpoint
Doe je graag Latin of Ballroom? beide

Wow op de 1e foto lijkt die man echt op een guido :stuck_out_tongue: haha.

Super!
Ik ken ook iemand die doet formatie dansen bij waalwijk.
Hun waren dit jaar 1e bij het nk.

Ik heb een aantal jaren geleden gestijldanst. Heb brons, zilver & goud gedaan.
Heb bij zilver&goud wel wedstrijden gedanst, maar dat was nooit zoveel succes, haha ;p het was opzich wel leuk, begon alleen steeds vaker een beetje geirriteerd te raken aan m’n danspartner. Na goud ben ik dus maar gestopt (-;
Vind het overigens wel heel leuk! Ik begon toen ik 13 was ofzo bij Janvier in Goes en daar organiseerden ze ook altijd van die ‘party’s’ enzo. Eigenlijk heel ideaal wanneer je zo jong bent om toch een leuk feestje te hebben. Al m’n vrienden zaten er ook op, dus dat was echt leuk! :grin:

Waarom ga je er dan niet meer op? is toch leuk en je kregt heus wel een andere partner

Ik heb ook een tijd gedanst maar ik had nu geen tijd en geen partner meer helaas. Hopelijks komt het er nog eens van!

ik ben ook zonder partner begonnen, en heb nu wel een vaste partner voor in de les en dansavond. maar niet om mee te trainen jammer genoeg;)
dus misschien moet je gewoon weer langsgaan en vragen of het een probleem is als je zonder partner komt!

Filmpjes van Latin dansen toegevoegd!

Ik heb mijn laatste jaar ook zonder partner gedanst en leende die van een ander af en toe 10 minuutjes of danste met een meisje. Maar dat vond ik 10 keer niets. Ik wil gewoon echt goed kunnen dansen en dat gaat het beste met 1 iemand. Sowieso heb ik er nu even geen tijd/plaats meer voor:P

Ja is ook zo, ze zijn voor mijn ook een vaste partner aan het zoeken dat ik goed ken trainen. maare dat zoeken is lastig asl er maar weinig ‘jonge’ jongens dansen… :wink:

Doe je wedstrijden? of zou je het willen.
Ja, bij de SOND. Dat is op regionaal niveau zeg maar.
Welk niveau doe je?
Goud ster
Reiners
Beide, maar mijn voorkeur gaat ietsje meer uit naar latin.
Wat vind je een van de leukste dansen?
Chacha, Paso, Samba, Quickstep. Eigelijk bijna allemaal wel.
Welke liedjes vind je leuk om op te dansen?
Chacha - Patta patta! Vrolijk nr :grinning: En we hebben ook een super mooi nummer voor de Engelse wals, maar geen idee hoe die heet! Rest maakt me niet zoveel uit, als er maar gevoel in zit.

Zou trouwens echt niet willen stoppen met stijldansen, vind het echt een geweldige sport!