Stijldansen

Ik vroeg me af wie hier allemaal op stijldansen zitten ?

Ik dans op het moment op Zilver gevorderd en dans nu anderhalf jaar, de dansen die ik dans zijn de Engelse wals,Quick step,Tango,Paso doble,Samba,cha cha cha, Jive, en de Rumba ik heb aan twee wedtrijden mee gedaan en 2 keer afgedanst :grinning:

wilde het wel gaan doen maar ik kon niet of k had er geen tijd voor. Maar het lijkt me wel heel leuk!

Vriendinnen van mij doen het ook… ofja, deden het. ze zijn er vanaf , watn die school ging weg! maar ze vonden het wel héél leuk. Maar niet echt iets voor mij denk ik =P

Ik dans brons, ga over 3 weken afdansen… Ik ken dezelfde als jou, behalve de Paso Doble… Die komt denkik volgend jaar. Ik vind het echt zó leuk, het is echt super =D Echt een aanrader als je nog een hobby zoekt.

ikke :slightly_smiling_face:

ik ben helaas niet zo soepeltjes, maar 't ziet er super leuk uit (:

Ik kan totaal niet dansen, als ik recht moet gaan, ga ik links etc. Heb dus geen gevoel voor dansen.

Een vriendin en vriend van mij doen aan stijldansen zins een paar maand, en ik vind het er erg leuk uit zien. :wink:

wij leren op school stijldansen, tis echt heel leuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jep, ik doe t ook :slightly_smiling_face: Ik doe brons en ga nog door met zilver, omdat ik het echt leuk vind :slightly_smiling_face: Ook hebben wij elke zaterdag een ‘danceparty’ na de les :slightly_smiling_face: Echt gezellig.

ikke, en ik vind het super gezellig!! ga volgens jaar door voor zilver!

Lijkt me echt gaaf om ook te doen. Ziet er altijd zo leuk uit!

Ik niet maar het lijkt me wel echt heel erg leuk. Vooral met een leuke partner :wink:

Een vriendin van mij doet het ook en ik heb 1x meegedaan. Nee het is niks voor mij, geef mij maar gewoon streetdance ofzo :grinning:

Ik doe het ook, ik zit nu bij zilver. We hebben nu de Quickstep, Tango, Engelse wals, Rumba, Cha cha cha, Jive en de Samba. Maar bij welke dansschool hebben jullie les dan? En welke plaats? (a)

Nee. ^^ twee vriendinne van mij wel. alleen die gaan er alweer af omdat ze er geen reet meer aan vinden

Ik ben net voor latin afgedanst voor zilver en ballroom voor zilver ster. Volgend jaar door!

Ik heb afgelopen week afgedanst voor zilver, en ga in het nieuwe seizoen door naar zilverster. Tot die tijd ga ik zomercursus weense wals, argetijnse tango en rock & roll doen :grinning:

het lijkt me heel leuk maar ik vind dat ik nog een beetje jong ben. (13) ik ga het zekre doen als ik wat ouder ben.

waarom zou je te jong zijn? ik was ook 13 toen ik begonnen ben :wink: maarja dat kan een persoonlijke mening zijn natuurlijk. :slightly_smiling_face:

Er zitten bij ons ook mensen van 13, vooral bij de beginners, en hoe verder je komt hoe ouder je wordt :wink: