Stijldansen

[b]Hoi hoi
Net las ik een topic over wat voor sporten iedereen doet! De meeste mensen doen aan normale sporten. Zelf doe ik aan stijldansen, ik begon er 1,5 jaar geleden mee! Ik dans nu zelf in goud, en ben net 12 jaar oud :wink: Mijn vraag is, zijn er nog meer (jonge) meiden die stijldansen?? En zo ja, waar kopen jullie je jurken? En waar dansen jullie? Er is hier 2 jaar geleden al een topic over geweest, maar om daarop te reagerenā€¦ ik weet het niet :dry: Dus daarom een nieuwe wink2:

[/b]

heey, ik ga in september beginnen. dan begint het nieuwe dans seizoen bij mijn dansschool. maar ik heb een paar vraagjes, hoe ben jij aan je dans partner gekomen? en is hij even groot en lang als jij? ik ben btw 14.

Dit kan toch gewoon in het dans topic

Ik heb 5 jaar lang op stijldansen gezeten. Toen ik begon was ik 14 jaar oud. Ik heb tot en met goudster gedanst! Ik heb het altijd met heel veel plezier gedaan en heb uiteindelijk 3x van danspartner gewisseld. Aan het einde had ik echt een goede danspartner, waarmee ik drie jaar lang heb gedanst! Maar op een gegeven moment leerde ik weinig nieuwe variaties die echt " anders " en een uitdaging waren. Ik was toen ook net klaar met de middelbare school en besloot dat ik toen beter even kon stoppen. Wie weet pak ik het ooit wel weer op!