Stijlboek tips.

Geef tiips.
off dingen die handig zijn om te gebruiken in een style boek
OFF ANDERE DINGEN

xx

een h&m boek ofzo :slightly_smiling_face:

Tijdschriften zoals Ellegirl, Cosmogirl, Fancy…
Oh de gratis reclameblaadjes… die je elke week (hopelijk voor jou) door de bus krijgt :slightly_smiling_face:

ehm.
ik zou het niet weten
plak jou styl erin ofzo.XD

-Gebruik ook eens Nagelak om je stijlboek te versieren
-Maak pagina’s op haarkleur,kledingstijl of e.d
-Plak er ook eens wat van jezelf in
-Gebruik niet alleen maar plaatjes maar ook leuke quottes

-Je kunt ook een pagina vol beauty/woonideeen/etc. doen. Ik bedoel; de plaatjes die je inspireren hoeven lang niet allemaal met mode te maken hebben.
-Pak elke maand het gratis tijdschrift van de ici paris xl en de etos mee. (die staan vaak buiten in een stalling zodat je ze zo kan meepakken. zo niet; dan kun je het altijd even binnen vragen)

wat ook leuk kan zijn is dat je een pagina maakt met allemaal kledingstukken en accessoires van dezelfde kleur bij elkaar. dus 1 pagina met geel, 1 met rood, blauw …

Misschien ook labels van je eigen aankopen?

Ik doe mijn stijlboek wel alleen maar over mode-inspiratie…
en ik haal het uit de H&Mboeken, de Elle-Girl & Cosmo-Girl en blaadjes/folders van winkels… Je kan het ook van internet afhalen …
De kwaliteit is dan wel anders als je het uitprint maar als je eromheen gewoon echt plaatjes plakt valt het niet zo op :slightly_smiling_face:
Je kan ook kreten uitknippen (of zelf schrijven)
En die bij bepaalde stijlen erbij zetten …
O En heb een thema per 1 pagina, of als je 1 leuk groot plaatje heb daar verschillende dingen uithalen qua trends wat je leuk vind en dan soort ‘nakopieren’.
Succes, en doe gewoon je eigen ding en wat je zelf leuk vind :grinning:

Dit moet een actief topic worden!

Hmm, misschien ook informatie erbij?

Nog iemand tips?

In een stijlboek kan je ook stijltips en spreuken schrijven zoals: Fashion changes style remains. Dingen waar je geinspireerd door raakt. Je kan met je favo lipgloss/lippenstift hartjes of dingen tekenen en af en tie foto’s van je eigen stijl erin plakken zodat als je later terug bladert denkt leuk of ieuw dat ik dat droeg. Dan kan je je stijl zien veranderen zegma:P

Leuke tips!:slight_smile:

ahhaha omg droge reactie <3

Ik heb niet echt een stijlboek, maar meer een soort van herinneringenboek, met foto’s, kaartjes van bijvoorbeeld een dagje uit, een To do list maar ook mijn stijl enzo(misschien nog een tip voor jullie, hoe je kamer is ingericht is ook jouw stijl dus misschien kun je ook leuke meubels er inplakken…)maar, Heeft iemand nog ideetjes wat ik er v erder in kan doen?

Ook best leuk!
het hoeft toch niet per se een stijlboek te zijn!

Je kan ook een boek over jezelf maken!
met mode en dingen die je gedaan hebt! :slightly_smiling_face:
x.

ik had in vakantie gedaan omdat ik me verveelde :’) nu geen tijd meer.

maar ik had bij de praxis zo’n hele berg behangetjes gehaald, om uit te knippen. enn ik had mn nichten gevraagd voor oude tijdschriften. =]

en bij de zeeman kun je best leuke stickers kopen voor weinig :flushed:
zoals dat zilvere hartje hier, dat zat in zo’n doosje met rode/roze/zilvere hartjes…:

http://i36.tinypic.com/1190akp.jpg

Oeeh leuk =) dat van die behangetjes is een goed idee… :relieved:

Je kunt er ook foto’s van jezelf in plakken met jou kledingstijl goed te zien.
Je kunt er stukjes songteksen in plakken die jou inspireren of raken.
Liefs,

UP^^