Stijlboek... help!!!

Hallo iedereen! :slightly_smiling_face:

Ik heb al lang een Girlscene account maar ben er nooit veel mee bezig geweest.
Nu heb ik vandaag terug ingelogd en de forums eens bekeken en zag allemaal topics over stijlboeken, ik ben dan ook meteen aan de slag gegaan omdat ik het zo leuk vind.
Maar nu weet ik dus niet goed hoe ik moet beginnen.
Ik heb al veel ideeën opgedaan en zo maar ik wil niet dat het een rommeltje wordt als ik al die foto’s door elkaar ga plakken en ik wil ook geen half-lege pagina’s…

Heeft er dus nog iemand ideetjes (ook voor een leuke voorpagina).
En kan je dan aub ook even een plaatje van je stijlboek/ idee posten?

Alvast heel erg bedankt! :relieved:

En oh ja, ideetjes & tips over fimoklei-figuurtjes, scrapbooking,… zijn ook altijd welkom!

Volgens mij zijn hier al genoeg topics over, zoekfunctie.

Ik heb ze bijna allemaal bekeken maar niet echt gevonden wat ik wou :frowning_face:
Ik hoopte gewoon op wat hulp…
Ook plaatjes om erin te plakken zijn welkom…

Als het een rommeltje wordt, dat staat juist hartstikke leuk! (vind ik :angel: )

sjalallalalalalalalal

officieel stijlboeken topic? daar staan plaatjes en alle shit in

oh… :slightly_smiling_face: maar dan moeten de plaatjes wel bij elkaar passen, toch?

@ hottish: bedankt! zal nog s gaan kijken, meestal kijk ik gwn naar de plaatjes…

Aan iedereen: andere leuke knutseltips zijn ook altijd welkom!!! :relieved:

zoek gewoon uit een tijdschrift allemaal letters en maak er een zinnetje van:

*naam*'s stijlboek

met allemaal plaatjes

Je kan bijv. een bladzijde alleen maar zomerdingen, dan spijkerstof, dan zwartwit, enz…

Doe gewoon wat er in je opkomt!

ok, leuke tips! bedankt! :slightly_smiling_face:

Upje voor jou. :grinning:

Dankje! Heb ondertussen al wat plaatjes en zo gevonden maar heb nog veel meer nodig :stuck_out_tongue:

Oja, nog een leuk ideetje,
Ik heb in mijn stijlboek zo’n strook papier met gaatjes (zodat je het in een map kan doen zegmaar) zo schuin op de bladzijde geplakt. Dat is best wel een leuk effect ofzo =D
kWil ook wel foto plaatsen als je me niet snapt, want ik ben niet zo goed in uitleggen :stuck_out_tongue:

Ik snap het idd niet echt :thinking: sorry… :frowning_face: :slightly_smiling_face:

Je kunt ook eerst plaatjes uitknippen en ze op de pagina leggen, en nog niet vast plakken!! Zo kun je het altijd nog verschuiven en als je het uiteindelijk mooi vind kun je het vast plakken :slightly_smiling_face:

ik denk echt dat als je over 10 jaar terugkijkt in een stijlboek dat je nu hebt gemaakt, je je helemaal ziek lacht xD

Ja, wel handig maar als je dan vergeet dat ze los zijn, en je doet bv je boek toe, dan kan je helemaal opnieuw beginnen, niet??? :thinking:

@ kaBOOM: Kan zijn :stuck_out_tongue:

Hahah, okee, hier een voorbeeld =)

Dit is een blz uit mijn stijlboek, waar ik dat heb gedaan:

http://img695.imageshack.us/img695/4788/bild0261q.jpg

En ik heb het trouwens ook nog op mijn kaft van mijn agenda gedaan :’)

http://img59.imageshack.us/img59/1436/bild0266.jpg

oh, leuk! geeft idd een mooi effect! ga ik zeker ook ns doen! bedankt! en leuke plaatjes btw!!! ben nog opzoek nr andere plaatjes, heb er al redelijk veel maar nog niet genoeg :relieved: Ik ga nog wat zoeken denk ik :stuck_out_tongue: <3

Asjeblieft&dankjewell :'D
Ik kijk altijd in winkels of ze daar leuke boekjes hebben liggen die je mee mag nemen =D