Stijladvies gevraagd! :-)

Halloo meiden!!

Om direct met de deur in huis te vallen; ik heb jullie stijladvies nodig.

Ik zit wat in de knoop met mijn eigen stijl en zoek wat inspiratie. Ik heb jullie hulp nodig!
Ik zou graag een volwassenere look wil hebben omdat ik ook al naar de 20 ga. Ik draag momenteel niet veel spectaculair. Een jeansbroek, t shirt en een sweater ofzo. Niet veel spectaculair en flaterend.
Ik kijk veel in topics hier, naar wat jullie dragen, en echt zo mooi! Ik wou dat ik ook zo kon combineren enzo.
Nu, ik omschrijf mezelf als een ‘gezellige’ persoon. Ik draag graag comfortabele kleding en hou van gebreje items. Ook tweedehansspulletjes vind ik echt top!
Misschien dat ik dit wat meer in mijn kledingstijl kan laten tonen? Maar hoe?

Zouden jullie mij willen helpen en eventueel wat blogs, of inspiratieoutfits te posten? Ik heb namelijk heel girlscene en internet afgezocht, maar vind niet zo heel veel. Ik ben namelijk niet een persoon dat heel uitbundige kleding draagt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
En ik wist niet in welk ander topic ik dit kon plaatsen, daarom een nieuw topic. Mijn excuses als het niet goed staat ofzo.

http://lookbook.nu/search?q=knitwear

http://lookbook.nu/search?q=basic

Kun je misschien hier inspiratie uit halen?

Ja, dankjewel! Lookbook, dat ik daar niet eerder aan gedacht had!

Is het goed als ik een paar outfits voor je bedenk op polyvore?
Als je ze leuk vind kan ik je verder helpen.
Maar ik ben zelf ook niet echt super hahaha

Veel looks op Lookbook zijn wel redelijk extreem vind ik, sommige outfits zijn echt niet te bereiken met een normale garderobe + normaal budget, maar er zitten ook wel simpelere dingen bij :slightly_smiling_face:

Veel meiden op girlscene hebben een eigen blog, dus daar kan je ook op gaan kijken. Verder misschien fashionguru’s op youtube?

Stijl is heel erg persoonlijk, dat moet je zelf uitvinden.
Wij kunnen hier wel foto’s gaan posten van wat we zelf mooi vinden maar er zijn al genoeg topics waar dat gebeurt.

http://media-cache-lt0.pinterest.com/upload/346143921329607226_jIZBWqrQ_b.jpg

Zelf vind ik een pantalon erg leuk. Dus voor jou als begin 20 kan het erg handig zijn voor formele afspraken. Daar overheen een blouse die je half in je broek kan instoppen bijvoorbeeld. Voor omdat je nog jong ben kan een leren jasje erg leuk zijn. Zelf heb ik hier gekozen voor bruin voor kleur en omdat het herfst is. En ja de tas is gewoon een all around tas dus koos ik voor die :slightly_smiling_face:. Ik kan verder gaan als je wilt :stuck_out_tongue:

Dat is waar! Maar toch inspireert het mij om mijn eigen stijl te ontdekken.

Ja, het zijn die simpele dingen die ik voornamelijk zoek. Zo juist iets extra wat een ‘normale’ outfit toch iets specialers geeft :slightly_smiling_face:

Die tas is mijn smaak niet zo. Die broek vind ik wel tof en het bloesje ook, komt heel chique over. Maar ik heb de nijging om daar dan weer een gebreide trui op aan te doen. Maar tis is veel formeler en komt niet zo ‘klunzig’ over. Maar tis op zich wel een mooie outfit!

http://nadiaesra.blogspot.be/

Zij inspireert mij enorm, deze stijl vind ik ook super. Maar dat zou ik dan ook wat chiquer/volwassener willen…

Ik weet dat ik nogal vaag ben… :slightly_smiling_face:

HALELUJAAA ZIJ IS ZO GEWELDIG IK VOLG HAAR BLOG AL EEN EEUWIGHEID AAAH
oke sorry.

Oohh ik zag haar gisteren nog op Lookbook, haha! Ik klikte random leuke outfits aan, was 90% van haar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha, ja ik vind haar ook enorm. Haar stijl is zo warm en zo gezellig !!!

Ga veel op internet surfen. Ik heb toen ik 14/15 ook een tijd gehad dat ik nogal een ‘stijlcrisis’ had. Een stuk jonger dan jij, maar ik vond het heel vervelend. Iedereen om mij heen was heel erg met vesten, grappige t-shirts, nikes en dat soort dingen. Heel stom, maar ik ging daarin mee. Maar ik wilde iets heel anders en een stuk netter, maar niet saai.

Dus ik ben vooral rokjes, jurkjes, blazers en hakken gaan dragen. Ik durfde in het begin niet zo goed als ik heel eerlijk moet zijn, maar nu wel. En ik krijg eigenlijk heel vaak complimenten, dat is niet nodig, maar ergens wel een bevestiging. Ik denk dat als je aantrekt wat je fijn vindt, je het ook uitstraalt. Daar is soms een dosis lef voor nodig, maar mensen zien het wel als jij je fijn voelt in je eigen kleding.

Dus, je kan inspiratie op doen, maar vertaal dit wel na wat jij fijn vindt om te dragen. Anders dan straal je het uit dat jij je er niet helemaal lekker in voelt. Dat is wat je niet wil. Dus bezoek lookbook, ga op sites zoals H&M looks maken op de site en maak een moodboard en ga van daaruit shoppen!

Ik draag in mijn vrije tijd eigenlijk veel jurken en rokken. Met een goede kokerrok in basic kleur, met wat leuke vrij vallende tops in chiffon kom je al heel ver. Leuk jasje of gewoon een vest erop staat altijd leuk en kleed goed en netjes af. Wil je niet te basic, kies dan voor wat meer knalkleuren, ik combineer op dit moment een felroze kokerrok met een witte chiffon top en bordeaux rood vestje. En dan de panty gewoon zwart houden!

Ik ben nu 25 en ik ben pas eigenlijk het afgelopen jaar pas echt mijn kledingkast en mijn eigen stijl onder handen gaan nemen. Ik wist ook niet goed hoe ik moest beginnen. Maar je moet het gewoon doen. Ga anders gewoon een keer helemaal alleen shoppen, en echt dingen aandoen die je normaal niet zou passen met moeder/vriendin erbij. Dit werkt bij mij wel, geen vriend/vriendin/moeder die zegt dat ze het niet leuk vinden. Terwijl het misschien wel helemaal jou stijl is en goed bij je figuur past!

Misschien is het een idee om dan meer blousjes te dragen of shirtjes van een ‘duurdere’ stof en een paar goeie hakken?