stijl zonder stijltang?

hai,
ik word een beetje gek vn mijn krullen,
en ik wou vragen of jullie iets wisten hoe ik mijn haar stijl krijg zonder stijltang, want als ik het met de stijltang doe gaat het erg pluizen.

zo is mijn haar nu.

http://images.digidier.nl/groot/1979443.jpg

UPPPPPPPP.
ik wil ook dat er is iets werkt, ik haaaat mn haar zo, het is niet heel krullig maar wel een beetje en mn stijltang is kapot en ik ben aan het wachten op mn bestelde, dus ik hoop met je mee.

-

Van die shampoo om stijl haar te krijgen zonder stijltang gebruiken?

Heb ik ook is een keer gebruikt. Werkte niet. En ik heb dun haar en zo heel erg als bij haar krult het niet.

mhm, jammer. :frowning_face:

Met een föhn? ^^ Ik weet niet precies hoe, maar het kan wel…

Zo’n shampoo werkt niet. (althans, bij mij niet)
Wat bij mij wél resultaat geeft, is de glad&steil crème van Andrelon. Mijn haar word er niet volledig stijl van, maar wel vééééél en véél stijler dan als ik het niet zou gebruiken.

uitdunnen bij de kapper en 100 keer laten permanent steilen xD

dat deed ik dus haha xD

UP.

Uitdunnen bij de kapper helpt,
of je kan je haar wel stylen met styltang! maar dan gewoon anti pluis in je haar doen. Ik zelf heb geen krullen maar een vriendin van mij wel en die stijlt het ook en bij haar werkt het anti pluis wel goed! :slightly_smiling_face:

Eerst speciaal serum aanbrengen, dan steilen. Eventueel later nog anti-frizz serum doen. Voila: steilen met steiltang zonder pluis!

miscchien domme vraag, maar watis anti-frizz serum? waar helpt dat tegen

Dat is iets wat je in je haar smeert, en dat zorgt ervoor dat het niet gaat pluizen. :slightly_smiling_face:

UPPPP. ^^

ik heb ook vaker dat het pluist, maar wat bij mij helpt is mn haar stijlen als ze nog een klein beetje vochtig zijn nadat je je haar hebt gewassen. (dus niet dat ze nog nat zijn)

anti frizz shampoo?

ik heb gister shampoo gekocht, de : gliss kur asia straight van schwarzkopf

en mijn haar is nu al ietsje stijler dan anders,

zo zit het nu:

http://images.digidier.nl/groot/1979465.jpg

bij mij is het enige wat helpt stijlen, maar er is blijkbaar ook écht niks wat je haar stijl maakt zonder het te beschadigen.