stijl switch

ik heb eindelijk mijn eigenlijk stijl gecreeerd.
maar nu heb ik er de juiste kleding enzo niet voor, ik heb eigenlijk bijna alleen maar heel veel basic’s, en mijn budget is niet zo groot, ik heb een beetje de stijl van vanessa hudgens, mary kate olsen, met een beetje indian romance & bohemian.
iemand tips hoe ik mijn oude kleding kan omtoveren tot kleding in mijn stijl?

Hoe kan je een stijl creeëren zonder de kleding te hebben? Dan zit het toch alleen in je hoofd?
Maar ehm, je kan DIY’s opzoeken hier op girlscene en op google, bijv plaatjes op tshirts strijken ofzo. Of kleding verkopen en van het geld nieuwe kopen.

Ligt eraan wat je oude kleding is.

Voeg anders wat accesoires toe aan je bestaande outfits±’

Je eigen draai er aan geven door een aantal DIY’s te doen?

Combineren met dingen die wel in de goede stijl zitten. Accessoires doen veel, maar wij kunnen niet bedenken hoe je het moet veranderen als we niet weten wat jouw stijl is en hoe jouw kleding er nu uitziet. :’)

lellek

^lellek?

Zo, aan deze comment heeft niemand iets. Antwoord dan gewoon niet, alsjeblieft.

@TS: misschien moet je gewoon eens bij wat goedkopere zaken gaan kijken. Soms kun je zelfs bij de Zeeman ofzo iets scoren. En anders kun je een paar bloemetjeskledingstukken bij bijv. de H&M of Primark halen en die vaak dragen.

more? (:

Hee, sinds wanneer ben jij mod? :’)

OT: Kleding kopen zal toch moeten idd. Hoe kan je je nou anders kleden, zonder kleding.

haha zonder kleren kan ik me niet kleden nee. :stuck_out_tongue:

Zie je, ik dacht dat het aan mij lag maar Pevensie is dus inderdaad pas sinds kort mod?

@ TS: plaats anders wat foto’s van wat je nu draagt? Wij kunnen wel zomaar iets roepen maar dat heeft waarschijnlijk niet veel nut als we je eigen kleding niet kennen.

@writingsoul. Ja, er zijn meerdere nieuwe mods. Zal eens kijken of we een overzichtspagina met alle mods kunnen regelen, zodat het ook duidelijk is voor jullie.

Haha, je snapt wat ik bedoel toch :’)

die is er al, bij over girlscene :wink: is een sticky zelfs

more? (:

up

anybody? (:

Meid, zo kleed elk 15 jarig guppie in nederland zich ;’)
Maar ik zou klein beginnen en een item uit kiezen om daarvoor te sparen (als je er ech geld in wil steken), wat je in ieder geval beter niet kan doen is naar de primark/H&M rennen om zoveel mogelijk troep aan te schaffen.