Stijl of krullen?

ik verveelde me dus ik wou weten wat jullie mooier vinden bij mij, stijl haar of krullen?

xxx

Krullen.

krullen staat je mooier

zijn dat je eigen krullen? dan zou ik voor de krullen gaan al ben ik zelf voor het stijle haar, want ik stijl mijn haar dus elke dag haha

Ik vind beide heel mooi bij staan. Maar krullen misschien net wat mooier, maar dat kan ook aan t licht liggen.

Krullen :slightly_smiling_face:

Wauw, je hebt echt prachtig haar en je bent echt een mooi meisje! Ik ben echt jaloers! Persoonlijk vind ik de krullen mooier. Maar dat kan ook komen omdat ik zelf hartstikke stijl haar heb en krullen wil ;p

Krullen
Volume in je haar vind ik mooier staan.

Je hebt echt prachtig haar :astonished: maar ik vind stijl haar gewoon altijd mooier dus ik kan niet echt oordelen :slightly_smiling_face:

Ik vind het allebei heel leuk! Ik denk dat ik op deze foto’s met krullen mooier vind. Mooi meisje ben je trouwens :slightly_smiling_face:

nee zijn niet me eigen krullen, ik heb ze met de stijltang gemaakt :blush:

hihi dankjewel !

wel heel mooi!

Het is allebei mooi meis! Ik zou gaan voor wat je van moeder natuur hebt gekregen.

Wauw krullen!

Krullen, staan je heel mooi!

Wauw krullen staat je zo mooi! krijg je een heel lief gezicht van
Stijl vind ik ook wel leuk maar niet voor dagelijks want dan ziet het eruit of je elke dag je haar stijlt je hebt namelijk bij ons van die kinderen op school. als je uitgaat kun je dat doen ofzo. maar wel super mooi
Xxxx