stijl& krultang advies

Hoiiiii.

Ik wil een mulstijler. Of gewoon een tang dat stijlt en krult. Maar ik wil eerst advies… Bijvoorbeeld wie kan mij vertellen wat er allemaal in een tang hoort te zitten? Zoals keramische platen en dat die moet opwarmen tot 200 graden ofzo.
Naja, ik weet niet wat er allemaal in een tang hoort te zitten. Ik hoop dat iemand me de algemene dingen kan vertellen :slightly_smiling_face:.
En misschien heb je zelf zo’n tang en kun je die me aanraden :stuck_out_tongue:, dan hoor ik dat ook graag (A).

x

Stijltang als je die hebt kan je al krullen maken moet het wel een ronde afronding zijn anders lukt het niet echt nee.
x

keramische plaat is beter voor je haar.

keramische platen moet je zeker hebben. en dat opwarmen tot 200 graden daar zou ik niet echt op letten. ik zet mn stijltang altijd op 140 omdat op hoger je haar echt superhard uitdroogt en kapotgaat (op 140 ook nog beetje maar toch minder).

ook goeie hittebeschermende spray nemen ook al gebruik je het maar soms! take it from me dat je dat nodig hebt want ik heb het een tijd niet gedaan en mn haar was echt DOOD, heeft hele tijd geduurd voor het weer normaal was. goeie spray is van hema trouwens. ik ga nu ook een duurder serum proberen van farouk chi, dat is blijkbaar nog beter.

babylis wet ‘n’ dry vind ik zelf wel een goede stijltang (gaat ook al jaren mee) maar als je het duurder wilt is de CHI stijltang wel heel hoog aangeschreven omdat hij je haar superzacht zou maken maar die kost wel meer dan 100 ¤ (die ga ik kopen als mijn babyliss het ooit begeeft)

en van dat krullen maken op www.beautygloss.nl staat een filmpje over krullen maken met je stijltang, mss kan je dat eens bekijken dan weet je of je nog een krultang wilt of een stijltang voor jou genoeg is.

Hee ik wil ook zo’n stijltang waarmee je kan krullen, en ik was dus gisteren in utrecht, bij zo’n kraampje (iso ofzo).
En ik geloofde niet echt dat het zo goed zou werken, die Iso tangding was dus een stijl tang en die man maakte echt zo heel snel een hele mooie pijpekrul:S en die scheen dus ook helemaal van keramische platen te zijn en niet slecht voor je haar… Klinkt nogal perfect maar hij is dus best duur, en weet iemand miss of hij wel echt goed is, of kan je dan beter zo’n chi tang kopen? maar die zijn dus ook heel duur:S Oh nog n vraagje, is die van babyliss ofzo ook helemaal keramisch? die man zei namelijk dat babyliss, braun en phillis heel slecht voor je haar waren… maar ik weet het dus ook niet, nouja heel verhaal, maar heeft iemand wat antwoorden op mijn vragen :slightly_smiling_face: ?

nou ik heb een van babyliss en die heeft ook wel keramische platen hoor… ik vertrouw zelf nooit verkopers aan kraampjes met demonstraties, is zoals kooptv vind ik :wink: (lijkt goed als je het iemand anders ziet doen tot je het zelf hebt).

en keramische platen zijn jammer genoeg geen garantie dat je haar niet beschadigd wordt. veel hangt wel af van hoe warm je hem zet en of je beschermende spray enzo gebruikt. ik heb geen chi tang maar ik ga hem wel kopen als mn babyliss het begeeft, maar ik style mn haar dan ook echt elke dag onder het academiejaar.

ik zou zeggen als je je haar elke dag stylet dat je mss moet overwegen de investering in een betere stijltang te maken, maar als je het alleen maar doet om uit te gaan enzo is een van babyliss ook wel voldoende.

trouwens: zelfs in kruidvat hebben de stijltangen meestal keramische platen dus alleen daarvoor hoef je geen duurdere te kopen :slightly_smiling_face:

Ik wil mn haar en stijlen en krullen en ik wil liever geen 2 aparte tangen kopen, daarom dacht ik dat zo’n multistijler misschien beter zou zijn.
Ik wil zo iets echt al 1/2 jaar lang, maar ik geef mn geld steeds aan iets anders uit (dat doe ik echt altijd, ik ga proberen om er mee te stoppen :stuck_out_tongue:).
ff op internet zoeken naar een goeie multistijler. Ik wil ook graag eentje die een beetje een redelijke prijs heeeft :slightly_smiling_face:.

edit:
http://www.consumer.philips.com/consumer/nl/nl/consumer/cc/_productid_HP4698_01_NL_CONSUMER/Multistyler+HP4698

Heeft iemand deze mulstistijler? En zou die van philips werken (philips is over het algemeen wel een goed merk, zover ik weet.) Hij belooft wel veel dingen, maar je weet nooit of die het waar zal maken.
en maakt het wat uit hoveeel volt een stijler is? Nee toch?
sorry voor zoveel vragen, t zijn er nu best wel veel geworden merk ik nu. maar ik wil ook geen miskoop doen:P

up pleaseee…

Nja meestal is een multistijler (of hoe het ook heet) wel vn mindere
kwaliteit dan wanneer je gewoon een stijltang en krultang appart koopt

zelf had ik vroeger eentje om te stylen en krullen in één maar na een jaar
ofzo warmde die niet meer goed op en was ook niet zo goed voor mn haar

nu heb ik eentj bij mijn kapster gekocht, geen gewone styltang maar met laser, dus niet slecht voor je haar , je kan hem zoveel gebruike as je maar wil zonder dat je haar er droog van word & je hoeft geen speciaal product te gebruike zoals hier boven word vermeld

styltang koste wel +/- 70 euro
en dan heb j nog geen krultang mrja j moet ook aan j haar denken e :relieved:

ja das ook wel zo.
ik heb slag in mn haar. dus ik weet ook niet wat ik wil. een stijl of krultang… :stuck_out_tongue:.

Ja ik ook en ik heb ook heel dik haar :s

maar miss. kunt je eerst eens rondvrage bij je vriendinne of je van hun geen stijltang en krultang mag lene dan kan je zien wat het beste bij je past :slightly_smiling_face:

xx

Ik heb ook dik haar, en ik denk dat ik een Chi tang ga kopen (een waarmee je kunt stijlen en krullen). Ik gebruik al een jaar ene van Philips, en die werkt voor mij niet echt goed. Vanaf dat ik buiten ben krult en pluist het alweer. En aangezien de goeie reacties van zo’n Chi tang wil ik best wel zo een :slightly_smiling_face:.

Remington stijltangen zijn ook heel erg ook aangeschreven, net als Chi.
Alleen is Remington iets minder bekend in Nederland.

Ik ga binnenkort een CHI krultang kopen, heb namelijk veel info opgezocht op het internet en tangen met elkaar vergeleken en deze kwam er het beste uit (vond ik :stuck_out_tongue:)
Ik heb nu een set met stijltang, krultang en wafeltang van Philips nou ik zeg het eerlijk: ZE ZIJN VERSCHRIKKELIJK!! …
niet normaal, als ik het daarmee doet valt me haar er met bossen uit, het wordt er heel droog en futloos van en het blijft maar een uur zitten…

Ik laat het je wel weten of die CHI krultang goed is! :wink::wink:

xxxxx

Ik heb een stijltang van Carmen, was ‘maar’ 25 euro en werkt super goed.
Ik heb dik haar en naarmate het langer word krijg ik slag die je met de föhn er niet uitkrijgt.

En dat ze zeggen dat de ene tang je haar zacht maakt en de ander niet is echt bullshit. Een tang met keramische platen is een tang met keramische platen, alleen hebben stijltangen vaak een laagje keramisch erop zitten ipv een HELE keramische plaat. Kijk er goed naar dat je een HELE keramische plaat hebt, anders slijt dat laagje eraf en dan verpest je je haar wel.

Ja ik heb ook die van philips nou hij is super slecht!

-

ik ga die multitstyler van Rowenta voor mn verjaardag vragen denk ik…

UP :relieved:

Ik heb de multistyler van rowenta, deze;
http://www.kijkshop.nl/pr…multistyler-8-dlg-cf4012/
die werkt echt heel erg prettig!

werkt dat stijltang-opzetstuk daarvan ook goed?