Stijl haar

Oke ik kan het wss fout doen, ik zit nooit op girlscene.
Ik heb erg veel krullen en ik wil soms ook wel eens stijl haar, nou heb ik wel een goede stijltang (babyliss met stoom) en voor ik stijl gebruik ik heatprotector van syoss. Als ik mijn haar gestijlt heb dan is het zo dof en stijf… en ik zou wel willen dat als het waait de plukken apart waaien in de plaats van dat heel me haar stijf horizontaal is :’]

Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat het meer glanst en minder stijf is?

ik heb echt geen idee, ik gebruik gewoon stijltang zonders stoom en voordat ik ga fohnen/stijlen doe ik er van dat spul van got2be in, die is fijn :slightly_smiling_face:

je moet serum gebruiken, daar word je haar ook lekker zacht van en ruikt het lekker
maar niet teveel natuurlijk want dan wordt het vet

Ik denk dat je haar dan gewoon te zwaar is? En hoe kan je haar horizontaal zijn? :slightly_smiling_face:

ehm, ik zou olie gebruiken. van keune ( flut ofzo ) die heb ik namelijk ook. vroeger had ik dat probleem ook ! maar ik gebruikte het verkeerde spul voor mijn haar. door die flut is het nu super zacht, en wappert het alle kanten op en is het totaaal niet stijf haha. misschien moet je dat ook eens proberen ? (;

Wat voor serum is dan het beste? En word het haar dan minder stijf? Is het duur? Want als het duur is en het werkt niet, ben ik de lül.:blush:

Horizontaal haar? x)

nou je moet sowieso eentje hebben voor jou haartype en je hebt verschillende merken… Als je het niet zeker weet of het wel zal werken (wat wss wel zo zal zijn) zal ik er eentje bij de action kopen. Ik weet niet hoe duur die is maar ik denk zo’n 2 euro ofzo maar je kan ook gewoon bij de kruitvat/etos kijken voor serum, daar heb je verschillende merken. Prijs weet ik niet uit mijn hoofd

hoe oud ben je eigenlijk? want nu ik mijn tekstje zo terug lees klinkt het eigenlijk best logisch xD

Dan moet ik me gaan schamen. xd… ik ben 16. Ik heb maar 2 uur geslapen vandaag, maargoed, geen excuses, ik ben niet zo heel bekend op gebied van haar ofzo…

Je kunt de temperatuur van de meeste stijltangen ook verzetten, laagste stand dan?

dan duurt het eeuwen voor het stijl is

Das ook weer waar, echt, wat ben ik vandaag toch weer nutteloos :woman_facepalming: xD

Das ook weer waar, echt, wat ben ik vandaag toch weer nutteloos :woman_facepalming: xD

hahahah horizontaal haar, het eerste waa rik aan dacht was pipi langkous

Ik kan je vertellen, ik heb rood haar :'D

Ik gebruik dat straight spul van L’oreal (in een roze potje), daar gaat je haar echt van glanzen & het beschermt tegen hitte.

Kappen met Syos.
Mijn kapster zei dat het zooo slecht spul is.
Ik heb zelf dik en gekruld haar en ik gebruik de gladmakende creme van andrelon voordat ik ga stijlen.
En daarna mijn stijltang van princess.
EN TADAAA: Stijl, glad en aaibaar haar.

hahahhaha. sorry maar k moest echt lachen ! ;p

ik had dat eerst ook maar volgens mij kwam dat omdat de temperatuur te hoog stond dus ik had die iets lager gedaan en het was al veel beter!