Stijl haar

Heey,
Ik heb van mezelf krullen/slag en ik stijl het dus elke keer als ik het was. Ik ben gestopt met haar verven (3 maanden). Ik heb dit gedaan om mijn haar gezonder te krijgen. Ik heb alleen één probleem, ik moet het elke dag stijlen anders ziet het er niet uit. In de winkel verkopen ze shampoo waar je haar stijl van wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Of nog andere opties?

xxx

ja, john frieda heeft hier een lijn voor echt een super merk!
Ik heb me slag alweer geslagen bij de etos, daar is het nu 1+1 gratis :grinning:

Nee, die werken niet. Om echt stijl haar te krijgen moet je een relaxer gebruiken en dat is dan al helemaal slecht voor je haar.

Je kan je slag proberen definiëren tot mooie golven of krullen en niet meer stijlen (door oa. Curly Girl methode). Zo heb ik het toch gedaan. Stijl haar begon kapot te gaan, dus dan maar proberen mijn haar mooi te maken met slag.

ik gebruik die ene van schwarzkopf beschermd tegen hitte van fohn en stijltang

hmm nou ja het werkt bij mij niet echt. Gewoon een hele goede heat protection kopen die eventueel ook nog gladder maakt. ik gebruik loreal studio line (die in de roze spuitfles)

Hetzelfde probleem bij mij, ik stijl het nu dus ook elke dag, vooral aan de zijkanten bij mijn oor, daar ziet het er helemaal niet uit.

same here, dood haar door te veel stylen.
Ik gebruik ook loreal studio line, die is wel fijn, maar daar krijg ik weer van dat slappe haar van omdat het dan heel zacht word.

Ik zou juist graag krullen willen x)

ik had het zelfde probleem maar heb maar gwn geaccepteerd dat ik slag heb anders gaat je haar helemaal dood na al dat stijlen. ik gebruik nu shampo en conditioner van john frieda voor stijl haar + serum en haarmasker van henna plus werkt wel goed!