stijl haar

ik heb vanmiddag dus een nieuwe stijltang gekocht
omdat de mijn gisteren kapot is gegaan.
dat ding werkt uitstekend maar hoe doen jullie
dat, girls, als je je haren hebt gesteild voordat je
naar school gaat, dan gaat het met de wind erweer uit
doen jullie dan staartje, knotje of wat?

knotje, capuchon op.

ik doe meestal niet in een staartje,
want dan krijg je vaak zo’n randje van de elastiek [a]
Of ik doe een “visklem” erin,
of ik ze de muts van m’n jas op! (;

Succes!
xx

bij mij ging dat er nooit uit :astonished: alleen met regen. maarja mijn permanent is er nu gelukkig uit haha.
miss wat haarlak ofzo?

bij mij gaat dat er niet zo snel uit maar ik zou gewoon je haar draaien en dan een klip indoen zodat het zit opgestoken en op school weer uitdoen.

xoxo

~ eerst deed ik altijd staart maar dan ging het klein beetje krullen, en dan zie je idd zo’n elastiekjesrand

~ toen probeerde ik een knotje maar toen ging et krullen

~ een een vis/bananenklem nog niet geprobeerd

~ los kreeg ik ook krullen

~ capuchon op hielp niet daarvoor heb ik te lang haar x’D

Als je je jas aandoet, blijft er toch altijd het onderste gedeelte van je haar in je jas zitten? (mits je redelijk lang haar hebt)
Dat moet je er niet uit halen maar gewoon onder je jas laten zitten. Voor het bovenste gedeelte van je haar gewoon een afzakmutsje.

dat probleem ken ik ;p
ik steil het altijd heel goed, dat het echt heel erg recht word, en dan doe ik een gewone staart in. dan blijft het bij mij goed tot op school! behalve bij regen natuurlijk. dan heb ik ook nog een capuchon/paraplu…
altijd zo’n gedoe met dat haar stijlen ;p maar ja anders zit mijn haar heel lelijk.

oh ja je kan trouwens ook een shampoo van john frieda kopen, straight blabla, die helpt ook wel een beetje, sinds ik die heb komen er in ieder geval geen ‘elastiek-bobbels’ meer in mijn haar als ik een staart in heb gehad.
andere shampoo’s van john frieda zijn ook heel erg goed! vooral samen met conditioner daar van.

Ik stijl het en doe er daarna hairspray in =3 blijft redelijk goed

Heb ik gelukkig nooit last van ga met de bus :stuck_out_tongue:

uhm,maar moet je dan niet naar de bushalte fietse ofzo?

Hmm kan je em op temperatuur instellen. Want een vriendin van mij heeft wel zo’n stijltang met temperatuurregelaar, en ik niet. En met mijn tang komen er weer krullen in als ik buiten fiets, maar met die van haar niet, en dan zet ze em op de heetste stand (slecht is het wel maarja).

Bushalte is voor me deur :slightly_smiling_face:
En naast school :slightly_smiling_face:

stijlen, kap op en naar de bus (;

en als je je haren hebt gestijld en je wilt het bewaren voor morgen? x] slaaptips?