stijl haar

Hee meiden,

Weet iemand een goed product om je haar te stijlen? Het liefs wil ik geen stijltang gebruiken omdat het niet zo goed is voor me haar. Gewoon een spray, shampoo, conditioner, creame ofzo ( die ook echt werkt ).

Alvast bedankt :relieved:

xsophie

Dat crèmepjes en shampoo werkt om stijl haar te krijgen is volgens mij gewoon een sprookje. Je kunt het alleen stijlen of strijken om het stijl te krijgen. Dus als ik jou was zou ik geen geld gaan uitgeven aan shampoo’s e.d. voor stijl haar. Tenzij je zeker weet dat het werkt.

zoekfunctie

Ik heb zelf een stijltang, want bij die creme’s/shapoomtjes gaat je haaar juist krullen als je krullen hebt, vaag want je snapt best, als je je haar hebt gewassen en het gaat drogen gaat het krullen, das ook gewooon bij die dingen… & mn zus gebruikt stijltang dag in dag uit, en er is nog niks ergs gebeurt met haaar haartjess ^^ ik zou gewoon stijlen met stijltang

:wave:

Je kunt gerust een stijltang gebruiken hoor, je moet alleen wel zorgen dat je je haar dan beschermd met zo’n creme iets wat tegen de hitte beschermd.

oke, bedankt!

ik gebruik andrelon creme styl en glad :relieved:

ik vind het super fijn

Pantene nog iets glad ofzo wit met groene fles met zwarte dop xD ik weet ben goed in uitleggen. Maar het wordt natuurlijk niet stijl, het helpt wel een beetje vind ik, ook tegen pluizen.

Maar idd stijlen is het effectiefst.

Ik heb een goed spulletje tegen pluis haar,…
Want daar heb ik zelf heel erg last van.
Maar ik weet niet of je dat zoekt?

Het is van Schwarzkopf
en het heet; got2b anti-frizz cream

en t ruikt lekkeeeer =)

O

En trouwens stijlen is niet slecht voor je haar als je weet hoe je goed moet stijlen.

De gevolgen van haar stijlen merk je pas later. Naomi Campbell wordt ookal een beetje kaal van het vele stijlen van haar haar.
Zelf gebruik ik ook afentoe een stijltang, maar het heeft niet echt effect bij mij.

je wordt niet permanent kaal van stijlen
want je haar groeit gewoon door en het nieuwe haar is gewoon normaal
ja behalve als je je hoofdhuid bewerkt met een stijltang maar ik denk dat iedereen wel snapt dat dat niet de bedoeling is :zipper_mouth_face:

heb ik ooook ! en werkt idd goed tegen pluizen, niet tegen mijn krullen helaas :frowning_face:

die van nivea werkte bij mij heel goed :wink: (ben naam vergeten) maar dat komt denk ik omdat ik slag heb en mijn haar heel makkelijk stijl te maken is.

of dit, vraag me af of het werkt:
http://www.girlscene.nl/b…_steilen_zonder_steiltang

met een haarmasker in je haar slapen. dan wel een handdoek misschien eronder. maar het helpt wel :slightly_smiling_face:

gewoon steilen met de steiltang. (Het merk Chi heeft er een waardoor je haar minder snel uitdroogd. En verder gewoon goed verzorgen :grinning:

Goede tip, alleen 2 jaar te laat.

Hoort dit niet bij een andere categorie? xd