stijl haar

ik heb zelf veel krullen, maar ik stijl het altijd. en daarom gebruik ik allerlei producten voor stijl haar, maar welke is nou het best en wie heeft veel ervaring?

Je stijlt het altijd, niet doen.
Je haar is na een tijdje zo erg naar de klote dat je er niks meer mee kunt (eigen ervaring)

Stijl je haar niet teveel en als je het doet gebruik altijd beschermingsproducten. het is zo rot voor jeh aar.

biosilk is goed.

Ik gebruik alles van andrélon. De shampoo, conditioner, creme, & mouse. En dan “schitterend stijl” / “Stijlvol”

Want het is inderdaad niet slim dat je je haar elke dag stijlt. Je haar word er minder gezond van. Het groeit ook minder snel, & dat wil je toch ook niet neem ik aan.

ik gebruik inderdaad heeel erg veel beschermende producten en serum’s, maar ik wil echt iets professioneels gebruiken, iets wat langer je haar stijl houdt? ik vind elke dag stijlen namelijk ook niet zo prettig.

Volgens mij zijn er gewoon sprays van drogistenmerken die je haar beschermen tegen hitte, maar die er ook voor zorgen dat het langer stijl blijft dan 1 dag. Geen idee of het werkt.

Misschien bij de kapper eens vragen of naar een speciale winkel voor haar en make up. Daar kunnen ze je misschien wel voort helpen.

Ik heb van mezelf ook krullend haar. Ik stijl het maar iets van 1 keer in de 2 weken en zo blijft het altijd gewoon zitten.
Ik doe er wel altijd heat protector in van het kruitvat merk. Heel goedkoop maar echt superfijn!

ja precies, ik heb al van Andrelon en LOrea´l en al die andere, die je bescherem voor hitte en het helpt heel goed, maar ik moet toch wel een plukje stijlen omdat het dan weer krult.

dat zou kunnen ja! ik ga het nog even vragen.

1 tip: stijl je haar niet!
je haar is zeker even mooi krullend dan stijl! en stijlen is slecht voor je haar.
ik vind persoonlijk krullend haar veel mooier dan zon super stijl haar
denk er even goed over na of het wel nodig is dat je het elke dag wil stijlen…

haha, dat zegt iedereen ja :p. maar zolang het blijft krullen blij ik het stijlen… ben heeeel erg eigenwijs.

oh, welke gebruik je dan? :astonished: @xsaraaai

De heatprotector van L’oreal paris is heel fijn, in het gouden flesje. Ik
gebruik ook altijd nog voor het stijlen andrélon oil and care en dan de
spuitflesje.

ik stijl mijn haar nou zo’n 5 jaar bijna elke dag.
Ik heb verschillende heat protectors gebruikt maar ik merk weinig verschil, zolang je er een hebt is het eigenlijk wel goed. wel gebruik ik de extraordinairy oil van l’oreal die zorgt ervoor dat je haar gezond blijft. werkt bij mij echt super!
succes!

ik hbe de heat protector ook van LOrea’l, maar dan in het roze flesje. werkt ook fijn! gebruik ook andrelon steil spray, werkt ook fijn! ik gebruik ook van gliss kur van schwarzkopf aisha straight heet ie volgensmij, shampoo, conditioner & serum. ze worden niet gelijk stijl ofzo… maar als je het gaat stijlen is het een heel mooi effect.

ja precies! zolang je heatprotectors etc gebruikt gebeurd er volgnesmij niet zo veel ergs met je haar? dankje! :slightly_smiling_face:)