Stijl haar zonder stijltang.

Hoii ,
Ik ga binnen kort op vakantie op een camping.
Alleen ik mag dan niet mijn stijltang meenemen.
Want als ik niet mijn haar stijl steken er allemaal van die plukjes uit enzo van die kleine krulletjes. en als ik het fohn gaat het ook meteen krullen.
Hebben jullie mischien tips om stijl haar te krijgen zonder stijltang ?
X

hier zijn al verschillende topics over.
pas nog een geopend volgens mij.

uhm permanent en verder…nee. stijlen is verder het enige wat je kan doen.

Ik had hier ooit een filmpje van op youtube gezien. Dat meisje maakte een lage staart en dan heel veel stiekjes onder elkaar (niet te strak want dan krijg je knikjes) met van die zachte elastiekjes.
Maar op youtube zijn wel een aantal dingen te vinden, moet je maar even kijken :slightly_smiling_face:

Miss met haarlak? Wel uitkambare anders plakt het zo vies.

Dat heb ik een keer gedaan, wat een ramp haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als het nat is borstelen? En anders in een staart doen als het je echt stoort :d het is toch niet alsof ze je daar kennen

Je haar bevelen om te luisteren naar de zwaartekracht.

Ik heb serieus geen idee.
Of ik heb geen serieus idee.

^xD

Haha (:
Oke even on-topic: Je zou je haar misschien kunnen fohnen met zo’n paddle brush? Dat is een grote, vierkante borstel waarmee je je haar steil kan fohnen. Verder weet ik het eigenlijk ook niet. Succes!

Ik doe er Hot Straight van L’oreal in en fohn het dan stijl. Zo blijft het meteen bijna helemaal stijl zitten.

Bij mij komen er dan meteen weer slagen in… ^

Ik de winkels/drogisten heb je ook serums die goed schijnen te helpen.
Natuurlijk helpt het nóg beter in combinatie met stijlen, maar je kunt het proberen.
De meeste liggen wel tussen de 10 en 20 euro.

ik had laatst een filmpje gezien op youtube, dan moet je natte haren hebben en blijven borstellen tot het droog is… het duurt wel lang, maar misschien heb je er wat aan

Ik heb altijd zo’n vervelende krul in de voorste pluk van m’n haar. Maar als het nog nat is spuit ik er soms wat haarspray op (wel uitkambaar!) zodat het steil opdroogt waarna je het er gewoon uit kan kammen…
Maar dat is maar 1 plukje, lijkt me niet dat je zin hebt om dat met je hele haar te doen :stuck_out_tongue: