Stijl haar shampoo

Heb even een vraagje. ken iemand een hele goeie shampoo die je haar gelijk stijl krijgt . dus geen shampoo voor stijl haar maar een shampoo die gelijk je haar stijl maakt na het fohnen . maak niet uit welk merk

Uhm bestaat dat eigenlijk wel? Ik heb geen idee sorry.

Steil* en ja Andrelon heeft een shampoo die heet SteilVol geloof ik. Maarja als jouw haar van zichzelf enorm veel krult zal een shampoo daar echt niet goed tegen helpen…

Dat bestaat! Ik heb er een, even een foto zoeken.

http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=asian+straight+shampoo&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48572450,d.ZGU&biw=1674&bih=827&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=uTLQUevLIMPVObP5gMgB

Even een linkje, maar hier zie je hem dus.
Het is de asian straight van Schwarzkopf.
Ik heb hem en hij helpt op zich wel. Ik heb al wel steil haar van mezelf dus ik denk dat het bij krullen niet echt gaat werken, maar het is een fijne shampoo.

ja bestaat wel!!! aleen moet de merk hebben . ik had altijd nivea klein pompje en na het fohnen was me haar gelijk stijle maar was geen shampoo en hij was supergoed aleen verkopen ze jammer genoeg niet meer

Haha ligt dat flesje nu ook op haar? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb mijn nichtje ook een keer er over gehoord en terwijl ze echt krullen heeft hielp die conditioner heel goed (niet perfect maar beter dan verwacht). Maar ik weet niet hoe die heette.

die heb ik gehad aleen bij mij werkten die niet altijd . heel soms

dankje. gelijk op internet kijken maar ken je dat gewoon in etos of kruidvat halen . ik heb geen krullend haar gelukkig haha vind stijl haar mooier. heb golvend van mezelf. maar style elke dag

oh die heb ik ook maar dat is geen shampoo

oh laatmaar je doet het erna in haha

ja die shampoo gebruik ik al. hij is wel goed maar maakt me haar niet echt stijl . ik heb golvend haar van mezelf

hoe bedoel je van google

ja klopt is ook geen shampoo . soms was me haar wel mooi toen ik dat had in gedaan maar soms zag het er niet uit

die paarse shampoo ben ik paar keer voorbij gelopen in trekpleister en kruidvat :cold_sweat: als ik hem nu zie gelijk halen!! dankje

Vaak zijn shampoos voor beschadigd haar heel voedend, wat je haar wat steiler maakt. Ik zou vooral geen volume shampoo gebruiken. Daar zitten vaak geen siliconen in, en siliconen maken je haar vaak glad en stijl.

Gewoon een stijltang gebruiken? :wink: