Stijl haar krullen: styling product?

Hallo iedereen :slightly_smiling_face:

Ik heb erg fijn, beschadigd geblondeerd haar dat moeilijk krullen houdt en ben op zoek naar een goed en niet-beschadigend styling product om in mijn haar te doen vlak voor ik het krul (zonder hitte weliswaar)…

Hebben jullie tips? :slightly_smiling_face:

Heel erg bedankt!

Youtube is your best friend… No heat curls…

ik zoek geen manier om mijn haar te krullen, wat ik zoek is een styling product dat ik in mijn haar doe alvorens mijn haar te krullen zodat de krullen langer houden en mooi verzorgd zijn.

Ik gebruik zelf altijd mousse die speciaal voor krullen is, staat er dan ook op.

Ik gebruik altijd een serum voordat ik het krul (ook zonder hitte) en als het haar eenmaal zit een flinke spuit haarlak.

En je manier van typen is behoorlijk irritant.

Ja, dat heb ik ook al gedaan maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het merendeel van de mousses voor krullen eigenlijk voor mensen zijn die al krullen hebben, om te voorkomen dat hun krullen gaan kroezen. Maar nu vroeg ik me af of er specifieke producten zijn voor mensen met stijl haar, zonder krullen die hun haar willen krullen :slightly_smiling_face:

Dank je, dat is misschien ook wel een idee. :slightly_smiling_face:
Mijn excuses voor mijn typgedrag, ik deed dit om het mensen makkelijker te maken. Heb al vaker voorgehad dat mensen niet echt de essentie uit een post lezen en er gewoon overlezen, vandaar :flushed:

Kan in het algemene kapseltopic.