stijl haar blijven?

[i]He meiden,
Ik heb zelf dik, krullend haar maar ik stijl ze meestal. Nu het vochtig en regenachtig weer is begint ze natuurlijk weer dikker gaan worden en krullen.
My question is: Zijn er producten dat ze toch beter blijven zitten als ik ze stijl?:flushed:

X[/i]

Nee. En ik kan het weten. xD
Dik haar is dik haar, het kan wel eventjes stijl worden d.m.v. een stijltang maar zodra het dus vochtig wordt veranderd het gewoon weer terug naar z’n oorspronkelijke vorm. ^^"

een mutsje opzetten…

het is wel slecht om altijd je haar te stijlen hoor!
maar, tip:
doe permanent!
blijf heel lang zitten, gewoon bij kapper ofzo iets.
kan je er ook weer uit laten halen hoor,
dus ook geen gezeur met regen ofzo!

Is heeel slecht voor je haar,
en je kan het er niet uithalen. Moet je eruit laten groeien

Trouwens, als ik jou was zou ik je haar accepteren,
iig, ik vind het echt super mooi, zo’n grote bos krullen. :slightly_smiling_face:

Als drastische maatregel kun je een badmuts in een afzakmutsje ofzo doen haha. En dan je haar dus in de muts, maar dat lijkt me logisch

Hey!!
Ten eerste, krullend haar is echt mooi! Kijk naar Taylor Swift enzo… Maar als je het wilt stijlen, gebruik dan style shampoo van Andrelon, daarna stijlen en mouse erin doen, voor stijl haar. Als je dan gaat fietsen, mutsje op (very hipp btw) en strak knotje in je haar, op school alles eruit en nog met wat mouse of stylinggel glad en stijl maken, ik hoop dat het blijft zitten! En als je je krullen mooier wilt maken, gebruik een krultang! dan gaan ze supermooi in vorm zitten echt waar
Succes :stuck_out_tongue_closed_eyes:
xx

krullen zijn mooi :slightly_smiling_face: , maar wel veel werk om mooi te hebben, ik heb geen idee wat je nodig hebt daarvoor

Ik heb zelf dus ook krullen maar als ik na het stylen mouse in me haar doe, krijg ik slag in mijn haar xD

je kan ze ook op school stijlen

Bedankt voor de tip ik zal er wel wat mee doen :relieved:

Een meisje uit mijn klas had normaal ook krullen,
maar ze heeft nu een speciaal pakket met een creme & shampoo enzo gekocht bij een 'toko, waardoor je haren stijl blijven. Het koste volgens mij rond de 8.00 euro. Zij gebruikt dat spul echt al een jaar ofso, en haar haren zijn altijd stijl! Duus, je kan vragen bij een toko in je buurt ofso?
ik weet niet of je er iets aan hebt, maarja je kan proberen?
xkus.