Stijl haar, all day long

Als ik m’n haar stijl, blijft het ongeveer stijl voor een uurtje of twee en dan beginnen de krullen alweer terug te komen… hebben jullie nog handige tips om je haar zo lang mogelijk stijl te houden? xoxo

Heel de dag perfect stijl is gewoon niet te doen als je lang, dik en flink krullend haar hebt. Ik heb een CHI-tang en gebruik een speciale silk voorafgaand aan het stijlen. De CHI wordt erg heet waardoor je haar beter stijl blijft en de silk beschermd je haar tegen de hitte. Ook moet je er niet teveel aankomen, als je steeds door je haar gaat met je handen krult het ook sneller. Verder tsjaa, probeer vocht zoveel mogelijk te vermijden e.d.

Nog een extra vraagje: hebben jullie ook bijvoorbeeld producten die je in je haar doet voor of na het stijlen dat de stijlheid vasthoud zegmaar? (Sorry, kan het niet beter verwoorden, mijn excuses :p!)

Ik gebruik 3-Day Straight van John Frieda. Beschermt je haar tegen de hitte en zorgt er voor dat je haar iéts langer stijl blijft. Maar uiteindelijk kun je het krullen en golven van je haar niet vermijden, zeker niet met dit vochtige weer.

Ik heb ook CHI en ik heb van me zelf best dik en golf/krul haar en als ik het stijl blijft het prima een paar dagen zitten tot ik onder de douche ga dan he haha
+ silk anders gaat je haar er aan…

Ik gebruik speciale haarserums, zo’n roze straight-spuit ding van l’Oreal en een gewone remington stijltang. Mijn haar blijft zo dagen stijl… en ik heb echt afro krullen hahaha :slightly_smiling_face:

Biosilk van Farouk Systems is echt een geweldig product! Het houdt mijn haar zelfs steil en heb echt een bos met krullen.

Shampoo voor stijl haar
Goede heatprotector
Goede stijltang (CHI)

Haarspray

Helaas wonen we in vochtig nederland,
ik zou zeggen, hitte protect spray, stijlen, serum? (doe ik nooit)
mousse ? [doe ik voor volume]

En die chi tangen zijn wel goed maar mijn carmen is ook goed had m voor maar ¤10 euro :wink:

Een goede stijltang is dan echt van belang. Ik heb een Remington en dat merk is toch wel erg goed.

Ik heb van nature stijl haar met een heel lichte slag erin.

Heel lang haar hebben, dan zakt de krul er wel uit :’)

Ik heb een goedkope stijltang haha, maar ik doe wel als mijn haar stijl is het met haarspray doorkammen :stuck_out_tongue:

Als je het iedere dag stijlt zou je eens kunnen kijken naar relaxen.

Ik heb van mezelf ook heel erg veel krullen en als ik het stijl blijf het zitten totdat Ik het gewoon weer nat maak het blijft gwn superstijl.
Ik gebruik de stijltang van Babyliss ST95E ipro 230 steam voor als je het weten wilt :slightly_smiling_face:)

Als ik het stijl, mag ik al blij zijn als het een uurtje blijft zitten.
Als ik er een halve bus haarspray opspuit blijft het wel wat langer zitten, maar met dit slechte weer doe ik zelf geen moeite meer om het recht te trekken.