stijl en krullend haar

ik heb heel erg veel krullen van me zelf, maar mijn voorste twee lokken zijn helemaal stijl terwijl de rest van mijn haar als een gek krult.
heeft iemand een idee hoe ik die lokken ook kan laten krullen, vocht,en een soort van gel wat moet werken als schuim helpt niet

alvast bedankt,

Cremevoeding van de kruidvat. Zit in zo een wit/geel fles.

Tenzij dat hierboven een wondermiddeltje is, zou ik ze gewoon even bewerken met de krultang.

Ik denk niet dat het heel veel meer moeite kost om 's ochtends die voorste 2 lokken te krullen met een krultang? Of draai er de avond van tevoren papilotten in.

Er een vlechtje indoen

of die twee plukken met een klem naar achter doen, geeft ook een mooi effect bij krullend haar :slightly_smiling_face:

Naar achter doet is wel mooi ja, maar ik denk dat je af en toe wel iets anders wilt. Als ik jou was, zou ik de voorste twee plukken met de krultang laten krullen OF andrelon perfecte krul proberen. Alleen voor mijn gevoel, voelt mijn haar dan heel erg dood aan.

Bij mij werkt het als ik het naar achter kam bij het opdrogen (dus niet fohnen!)
Andere middeltjes werken bij mij nooit beter dan gewoon water.

Dat is best wel raar. Dat je voorste plukken niet net zo krullen als de rest van je haar. Uhm… Ja. Ik heb dat ook wel eens, maar dat is dan de bedoeling. Ik trek ze dan naar achteren en zet ze samen vast in een klemmetje.
En anders misschien met de krultang, al zou ik dat niet té vaak doen.

Zou je er anders ook niet een keer stevige vlechten van kunnen maken, na het wassen? Dan droogt het zo op en als je ze er later uit haalt, golft het. Misschien kun je er dan nog iets in kneden, waardoor het wat rommeliger wordt?